თემატური გეგმა


 

სილაბუსები და თემატური გეგმები

სასწავლო გეგმა
  (სილაბუსი)
ვამტკიცებ -------------------------------------- კათედრის ხელმძღვანელი---------------------
დირექტორის მოადგილე     -----------------------------------------
N
კომპონენტები


1
სასწავლო საგნის სახელწოდება
რუსული ენა


2
კლასი

V
3

სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში
70 სთ

4
სასწავლო საგნის სტატუსი

სავალდებულო
5
მასწავლებელი
მარინე კაპანაძე
6

საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები

რუსული ენის შესწავლა ინტერაქტიული მეთოდებით


7

სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები

პრაქტიკული მუშაობა, წერა, კითხა, საუბარი


8
შეფასების კონპონენტები

საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება, შემაჯამებელი სამუშაო

9
რესურსები

წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოებები,

მოსასმენი მასალა,პლაკატები,სლაიდები.

10
კლასგარეშე ღონისძიებები

ინტეგრირებული გაკვეთილები, საგანთაშორის კავშირები.







სასწავლო გეგმა
  (სილაბუსი)
ვამტკიცებ -------------------------------------- კათედრის ხელმძღვანელი---------------------
დირექტორის მოადგილე     -----------------------------------------
N
კომპონენტები


1
სასწავლო სგნის სახელწოდება
რუსული ენა


2
კლასი

3

სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში

68 სთ
4
სასწავლო საგნის სტატუსი

სავალდებულო
5
მასწავლებელი

მარინა კაპანაძე
6

საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები

რუსული ენის შესწავლა ინტერაქტიული მეთოდებით


7

სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები

პრაქტიკული მუშაობა, წერა, კითხა, საუბარი


8
შეფასების კონპონენტები

საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება, შემაჯამებელი სამუშაო

9
რესურსები

წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოებები,

მოსასმენი მასალა

10
კლასგარეშე ღონისძიებები

ინტეგრირებული გაკვეთილები, საგანთაშორის კავშირები.



სასწავლო გეგმა
  (სილაბუსი)
ვამტკიცებ -------------------------------------- კათედრის ხელმძღვანელი---------------------
დირექტორის მოადგილე     -----------------------------------------
N
კომპონენტები


1
სასწავლო სგნის სახელწოდება
რუსული ენა


2
კლასი

VI 
3

სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში

68 სთ
4
სასწავლო საგნის სტატუსი

სავალდებულო
5
მასწავლებელი

მარინე კაპანაძე
6

საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები

რუსული ენის შესწავლა ინტერაქტიული მეთოდებით


7

სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები

პრაქტიკული მუშაობა, წერა, კითხა, საუბარი


8
შეფასების კონპონენტები

საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება, შემაჯამებელი სამუშაო

9
რესურსები

წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოებები,

მოსასმენი მასალა

10
კლასგარეშე ღონისძიებები

ინტეგრირებული გაკვეთილები, საგანთაშორის კავშირები.



 სასწავლო გეგმა
  (სილაბუსი)
ვამტკიცებ -------------------------------------- კათედრის ხელმძღვანელი---------------------
დირექტორის მოადგილე     -----------------------------------------
N
კომპონენტები


1
სასწავლო საგნის სახელწოდება
რუსული ენა


2
კლასი

VI
3

სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში
71სთ

4
სასწავლო საგნის სტატუსი

სავალდებულო
5
მასწავლებელი

მარინე კაპანაძე
6

საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები

რუსული ენის შესწავლა ინტერაქტიული მეთოდებით


7

სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
შედარების პარამეტრების გათვალისწინება კათედრის გადაწყვეტილებით,
პრაქტიკული მუშაობა, წერა, კითხა, საუბარი.


8
შეფასების კონპონენტები

საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება, შემაჯამებელი სამუშაო

9
რესურსები

წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოებები,

მოსასმენი მასალა.

10
კლასგარეშე ღონისძიებები

ინტეგრირებული გაკვეთილები, პრეზენტაციები.



სასწავლო გეგმა
  (სილაბუსი)
ვამტკიცებ -------------------------------------- კათედრის ხელმძღვანელი---------------------
დირექტორის მოადგილე     -----------------------------------------
N
კომპონენტები


1
სასწავლო საგნის სახელწოდება
რუსული ენა


2
კლასი

VI
3

სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში

71 სთ
4
სასწავლო საგნის სტატუსი

სავალდებულო
5
მასწავლებელი

მარინე კაპანაძე
6

საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები

რუსული ენის შესწავლა ინტერაქტიული მეთოდებით


7

სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
შედარების პარამეტრების გათვალისწინება კათედრის გადაწყვეტილებით,
პრაქტიკული მუშაობა, წერა, კითხა, საუბარი.


8
შეფასების კონპონენტები

საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება, შემაჯამებელი სამუშაო

9
რესურსები

წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოებები,

მოსასმენი მასალა,სლაიდები,პლაკატები.

10
კლასგარეშე ღონისძიებები
ინტეგრირებული გაკვეთილები, პრეზენტაციები.



სასწავლო გეგმა
  (სილაბუსი)
ვამტკიცებ -------------------------------------- კათედრის ხელმძღვანელი---------------------
დირექტორის მოადგილე     -----------------------------------------
N
კომპონენტები


1
სასწავლო საგნის სახელწოდება
რუსული ენა


2
კლასი

VI 
3

სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში

71 სთ
4
სასწავლო საგნის სტატუსი

სავალდებულო
5
მასწავლებელი

მარინე კაპანაძე
6

საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები

რუსული ენის შესწავლა ინტერაქტიული მეთოდებით


7

სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
შედარების პარამეტრების გათვალისწინება კათედრის გადაწყვეტილებით,
პრაქტიკული მუშაობა, წერა, კითხა, საუბარი.


8
შეფასების კონპონენტები

საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება, შემაჯამებელი სამუშაო

9
რესურსები

წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოებები,

მოსასმენი მასალა.

10
კლასგარეშე ღონისძიებები

ინტეგრირებული გაკვეთილები, პრეზენტაციები.




სასწავლო გეგმა
  (სილაბუსი)
ვამტკიცებ -------------------------------------- კათედრის ხელმძღვანელი---------------------
დირექტორის მოადგილე     -----------------------------------------
N
კომპონენტები


1
სასწავლო საგნის სახელწოდება
რუსული ენა


2
კლასი

VII
3

სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში
69სთ

4
სასწავლო საგნის სტატუსი

სავალდებულო
5
მასწავლებელი

მარინე კაპანაძე
6

საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები

რუსული ენის შესწავლა ინტერაქტიული მეთოდებით


7

სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
შედარების პარამეტრების გათვალისწინება კათედრის გადაწყვეტილებით,
პრაქტიკული მუშაობა, წერა, კითხა, საუბარი.


8
შეფასების კონპონენტები

საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება, შემაჯამებელი სამუშაო

9
რესურსები

წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოებები,

მოსასმენი მასალა.

10
კლასგარეშე ღონისძიებები

ინტეგრირებული გაკვეთილები, პრეზენტაციები.


სასწავლო გეგმა
  (სილაბუსი)
ვამტკიცებ -------------------------------------- კათედრის ხელმძღვანელი---------------------
დირექტორის მოადგილე     -----------------------------------------
N
კომპონენტები


1
სასწავლო საგნის სახელწოდება
რუსული ენა


2
კლასი

VII
3

სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში

69 სთ
4
სასწავლო საგნის სტატუსი

სავალდებულო
5
მასწავლებელი

მარინე კაპანაძე
6

საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები

რუსული ენის შესწავლა ინტერაქტიული მეთოდებით


7

სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
შედარების პარამეტრების გათვალისწინება კათედრის გადაწყვეტილებით,
პრაქტიკული მუშაობა, წერა, კითხა, საუბარი.


8
შეფასების კონპონენტები

საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება, შემაჯამებელი სამუშაო.

9
რესურსები

წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოებები,

მოსასმენი მასალა.

10
კლასგარეშე ღონისძიებები

ინტეგრირებული გაკვეთილები, პრეზენტაციები.

 სასწავლო გეგმა
  (სილაბუსი)
ვამტკიცებ -------------------------------------- კათედრის ხელმძღვანელი---------------------
დირექტორის მოადგილე     -----------------------------------------
N
კომპონენტები


1
სასწავლო საგნის სახელწოდება
რუსული ენა


2
კლასი

VIII
3

სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში
69 სთ

4
სასწავლო საგნის სტატუსი

სავალდებულო
5
მასწავლებელი

მარინე კაპანაძე
6

საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები

რუსული ენის შესწავლა ინტერაქტიული მეთოდებით


7

სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
შედარების პარამეტრების გათვალისწინება კათედრის გადაწყვეტილებით,
პრაქტიკული მუშაობა, წერა, კითხა, საუბარი.


8
შეფასების კონპონენტები

საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება, შემაჯამებელი სამუშაო.

9
რესურსები

წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოებები,

მოსასმენი მასალა,სლაიდები,პლაკატები.

10
კლასგარეშე ღონისძიებები

ინტეგრირებული გაკვეთილები, პრეზენტაციები.

კალენდარული გეგმა
საგანი:     რუსული ენა
   კლასი:   ს.I (Vკლასი)
სწავლების ხანგრძლივობა:   სემესტრი
პედაგოგი:     მარინე კაპანაძე                                                                                                                   
2018-2019 სასწ. წელი


#

თემატიკა



საათების რაოდენობა


მიზნები და ამოცანები
რიცხვი

ესგ
მისაღწევი შედეგი

   

Азбучный период

Гласные звуки
6

Умение написания букв.
15.09.18
18.09.18
22.09.18
25.09.18
29.09.18
2.10.18
    შეუძლია ასოების დამახსოვრება და წერა.

Гласные звуки
6
        Умение написания и чтения букв.
6.10.18
9.10.18
13.10.18
16.10.18
20.10.18
23.10.18

მოსწავლეს შეუძლია ხმოვნების წაკითხვა და წერა.

Звуки и буквы
4
Умение написания и различия гласных и согласных.
27.10.18
30.10.18
3.11.18
6.11.18
შეუძლია ასოების გარჩევა და მარტივი სიტყვების კითხვა.

Итоговая работа №1
1
        Культура письма.
10.11.18
ფლობს წერის ელემენტარულ უნარ-ჩვევებს.

Звуки и буквы
5
       Слова и слоги.Деление слов на слоги.
13.11.18
17.11.18
20.11.18
24.11.18
27.11.18
     შეუძლია სიტყვების წაკითხვა და მარტივი წინადადებების შედგენა.

   Слова и предложения.
4
       Правописание букв, слов и предложении.
1.12.18
4.12.18
8.12.18
11.12.18

შეუძლია წინადადებების შედგენა და სავარჯიშოების შესრულება.

    Имя существительное
3
     Умение различать одушевлённые и неодушевлённые имена сущ-ые.
15.12.18
18.12.18
22.12.18
შეუძლია დაასახელოს სულიერი და უსულო არსებითი სახელები.

Итоговая работа №2
1
Культура письма
25.12.18
შეუძლია გრამატიკული უნარ-ჩვევების გამოყენება.

   Повторение изученного материала.
1
    Гласные и согласные,слоги,слова и предложения.
29.12.18
ენობრივი და გრამატიკული უნარ-ჩვევების ფლობა.


(31)










კალენდარული გეგმა
საგანი:     რუსული ენა
კლასი: ს.I    5 კლასი  (II სემესტრი)
სწავლების ხანგრძლივობა:  II სემესტრი
პედაგოგი:     მარინე კაპანაძე                                                                                                               
2018-2019 სასწ. წელი


#

თემატიკა



საათების რაოდენობა


მიზნები და ამოცანები
რიცხვი

ესგ
მისაღწევი შედეგი

   
1
Распорядок дня.
6
            Правильное правописание  и употребление числительных. Правильное правописание официального документа.
15.01.19
22.01.19
26.01.19
29.01.19
2.02.19
5.02.19
    შეუძლია მასწავლებლის მითითებების გაგება. მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს წერის სტრატეგიები.

2
Счёт
4
Правильное употребление         числительных от 0 до 100.
9.02.19
12.02.19
16.02.19
19.02.19
მოსწავლე ფლობს ელემენტარულ ენობრივ უნარ-ჩვევებს და იყენებს მათ.

3

Семья
3
Правильное употребление винительного падежа.
Умение употреблять новые слова.
23.02.19
26.02.19
1.03.19

საუბრობს ნაცნობ თემატიკაზე.საუბრისას იყენებს ნასწავლ ლექსიკას.

4
Итоговая работа №3
1
        Культура письма.
4.03.19



ფლობს წერის ელემენტარულ უნარ-ჩვევებს.
იყენებს მიღებულ ცოდნას.

5
Одежда
7
Владение фонологической системы языка. Пересказ.
11.03.19
15.03.19 18.03.19
22.03.19
25.03.19
29.03.19
1.04.19
     მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობის მიღება.აღწერს ჩაცმულობას.

6
Внешность и характер.
Портреты друзей.
3
       Умение правильно называтьи употреблять части тела.Прилагательные,обозначающие черты характера.
5.04.19
8.04.19
შეუძლია დაახასიათოს საკუთარი თავი,იყენებს ზედსართავ სახელებს სათანადოდ.

7
   Расписание.
Урок.Школьные дела.
2
     Умение находить и использовать нужную информацию.
15.04.19
19.04.19

მოსწავლეს შეუძლია ყოფითი ხასიათის ინფორმაციული ტექსტის წაკითხვა და გაგება.გაკვეთილების ცხრილის შედგენა და სწავლის ორგანიზება.

8
Итоговая работа №4
1
       Правильное выполнение грамматических упражнений.
22.04.19



შეუძლია გრამატიკული უნარ-ჩვევების გამოყენება.
მიღებული ცოდნის შემოწმება.

9
   Времена года.







7
    Научить сотрудничать в парах и группах.
Принимать участие в диалогах.
26.04.19
29.04.19
3.05.19
16.05.19
რა.შეუძლია 
ითანამშრომლოს მასწავლებელთან,
კლასელებთან.

10

Итоговая работа №5

1

Правильное выполнение заданий.

24.05.19

შეუძლია დამოუკიდებლად სამუშაოს შესრულება.

11
Еда.
Это очень вкусно.
3
Научить состовлять меню.
Научить правильно употреблять овощи, фрукты,
напитки.
27.05.19
31.05.19
3.06.19
შეუძლია ყოფითი ხასიათის ინფორმაციული ტექსტის შედგენა,წაკითხვა და გაგება.(მენიუ,რეცეპტი...)

12
Что я люблю.
2



(39)
         Правильное понимание текста.
7.06.19
10.06.19


შეუძლია მცირე ზომის თხრობითი ტექსტის წაკითხვა და გაგება.

კალენდარული გეგმა
საგანი:     რუსული ენა
კლასი: ს I (5 )
სწავლების ხანგრძლივობა: სემესტრი 
პედაგოგი:    მარინე კაპანაძე                                                                                                               
2018-2019 სასწ. წელი


#

თემატიკა



საათების რაოდენობა


მიზნები და ამოცანები
რიცხვი

ესგ
მისაღწევი შედეგი

   
1
Азбучный период

Гласные звуки
6

Умение написания букв.
14.09.18
17.09.18
21.09.18
24.09.18
28.09.18
1.10.18
    შეუძლია ასოების დამახსოვრება და წერა.

2
Гласные звуки
6
        Умение написания и чтения букв.
5.10.18
8.10.18
12.10.18
15.10.18
19.10.18
22.10.18

მოსწავლეს შეუძლია ხმოვნების წაკითხვა და წერა.

3
Звуки и буквы
4
Умение написания и различия гласных и согласных.
26.10.18
29.10.18
2.11.18
5.11.18
შეუძლია ასოების გარჩევა და მარტივი სიტყვების კითხვა.

4
Итоговая работа №1
1
        Культура письма.
9.11.18
ფლობს წერის ელემენტარულ უნარ-ჩვევებს.

5
Звуки и буквы
5
       Слова и слоги.Деление слов на слоги.
12.11.18
16.11.18
19.11.18
26.11.18
30.11.18
     შეუძლია სიტყვების წაკითხვა და მარტივი წინადადებების შედგენა.

6
   Слова и предложения.
4
       Правописание букв, слов ипредложении.
3.12.18
7.12.18
10.12.18
14.12.18

შეუძლია წინადადებების შედგენა და სავარჯიშოების შესრულება.

7
    Имя существительное
2
     Умение различать одушевлённые и неодушевлённые имена сущ-ые.
17.12.18
21.12.18

შეუძლია დაასახელოს სულიერი და უსულო არსებითი სახელები.

8
Итоговая работа №2
1
Культура письма
24.12.18
შეუძლია გრამატიკული უნარ-ჩვევების გამოყენება.

9
   Повторение изученного материала.
1
    Гласные и согласные,слоги,слова и предложения.
28.12.18
ენობრივი და გრამატიკული უნარ-ჩვევების ფლობა.






30



 კალენდარული გეგმა
საგანი:     რუსული ენა
კლასი: ს.I    5კლასი  (II სემესტრი)
სწავლების ხანგრძლივობა:   II სემესტრი
პედაგოგი:     მარინე კაპანაძე                                                                                                                    
2018-2019 სასწ. წელი


#

თემატიკა



საათების რაოდენობა


მიზნები და ამოცანები
რიცხვი

ესგ
მისაღწევი შედეგი

   
1
Распорядок дня.
5
            Правильное правописание  и употребление числительных. Правильное правописание официального документа.
18.01.19
21.01.19
25.01.19
28.01.19
1.02.19
    შეუძლია მასწავლებლის მითითებების გაგება. მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს წერის სტრატეგიები.
2
Счёт
4
Правильное употребление         числительных от 0 до 100.
4.02.19
8.02.19
11.02.19
15.02.19

მოსწავლე ფლობს ელემენტარულ ენობრივ უნარ-ჩვევებს და იყენებს მათ.
3
Семья
5
Правильное употребление винительного падежа.
Умение употреблять новые слова.
18.02.19
22.02.19
25.02.19
29.02.19
7.03.19
საუბრობს ნაცნობ თემატიკაზე.საუბრისას იყენებს ნასწავლ ლექსიკას.
4
Итоговая работа №3
1
        Культура письма.
10.03.19
ფლობს წერის ელემენტარულ უნარ-ჩვევებს.
იყენებს მიღებულ ცოდნას.
5
Одежда
6
Владение фонологической системы языка. Пересказ.
14.03.19
17.03.19
21.03.19
24.03.19
28.03.19
31.03.19
     მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობის მიღება.აღწერს ჩაცმულობას.
6
Внешность и характер.
Портреты друзей.




5






       Умение правильно называть и употреблять части тела.Прилагательные,обозначающие черты характера.




4.04.19
7.04.19
11.04.19
14.04.19
18.04.19


შეუძლია დაახასიათოს საკუთარი თავი,იყენებს ზედსართავ სახელებს სათანადოდ.

7

Итоговая работа №2

  1

Правильное выполнение грамматических упражнений

21.04.19

შეუძლია გრამატიკული უნარ-ჩვევების გამოყენება.
მიღებული ცოდნის შემოწმება.
8
   Расписание.
Урок.Школьные дела.
3
     Умение находить и использовать нужную информацию.
25.04.19
28.04.19
2.05.19
მოსწავლეს შეუძლია ყოფითი ხასიათის ინფორმაციული ტექსტის წაკითხვა და გაგება.გაკვეთილების ცხრილის შედგენა და სწავლის ორგანიზება.






9
   Времена года.







3







    Научить сотрудничать в парах и группах.
Принимать участие в диалогах.






5.05.19
16.05.19
19.05.19





მოსწავლეს შეუძლია გარემოს აღწერა.შეუძლია 
ითანამშრომლოს მასწავლებელთან,
კლასელებთან.


10


Итоговая работа №5


1


Правильное выполнение заданий


23.05.19



შეუძლია დამოუკიდებლად სამუშაოს შესრულება.
11
Еда.
Это очень вкусно.
3
Научить состовлять меню.
Научить правильно употреблять овощи, фрукты,
напитки.
30.05.19
2.06.19
6.06.19
შეუძლია ყოფითი ხასიათის ინფორმაციული ტექსტის შედგენა,წაკითხვა და გაგება.(მენიუ,რეცეპტი...)
12
Что я люблю.
1



(38)
         Правильное понимание текста.
9.06.19


შეუძლია მცირე ზომის თხრობითი ტექსტის წაკითხვა და გაგება.
 კალენდარული გეგმა
საგანი:     რუსული ენა
კლასი:  სII- 6  კლასი
სწავლების ხანგრძლივობა:   ერთი წელი
პედაგოგი:    მარინე კაპანაძე                                                                                                                2015-2018-2019 სასწ. წელი


#

თემატიკა



საათების რაოდენობა


მიზნები და ამოცანები
რიცხვი

ესგ
მისაღწევი შედეგი



1

Люди и страны


Кто ты?
12
Запомнить флаги и географические названия,название национальностей и гражданство проживающих в них людей,а также языки на которых они говорят.
16.09.18
18.09.18
23.09.18
25.09.18
30.09.18
2.10.18
7.10.18
9.10.18
16.10.18
21.10.18
23.10.18
28.10.18
მოსწავლეს შეუძლია ინფორმაციის ამოცნობა კულტურის სფეროდან.იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას უცხოენოვანი კულტურის მიმართ.

2
      Итоговая работа №1
1
Правильное использование граммат.навыков.
30.10.18
წერის უნარ-ჩვევების გამოყენება.


3
Сколько?
Считаем...
Прогноз
14
Употребление количественных числительных
от 100 до 1000.
4.11..18
6.11.18
11.11.18
13.11.18
18.11.18
20.11.18
25.11.18
27.11.18
2.12.18
4.12..18
9.12.18
11.12.18
16.12.18
18.12.18

მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობის მიღება.
4
       Работа №2
1
Правильное использование числительных.
23.12.18
    მოსწავლეს შეუძლია რიცხვების სწორად დაწერა და გამოყენება.




 5
Часто ли это бывает?
1






(29 )
Новая синтаксическая структура прослушивания текста,заполнение таблицы.
25.12.18
მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას და იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს.





4


Что показывают по телевизору?

Телепрограмма,
время
Который час?



10

Правильное употребление падежей.
Предложный и вин.пад.
15.01.19
20.01.19
22.01.19
27.01.19
29.01.19
3.02.19
5.02.19
10.02.19
12.02.19
17.02.19
მოსწავლეს შეუძლია ნიმუშის მიხედვით შეადგინოს ყოველდღიურ ცხოვრებესთან დაკავშირებული ინფორმაციული ხასიათის ტექსტები(ტელეპროგრამა,ინტერვიუ,განცხადება)




5

Что мы знаем о животных.
День природы.







5

Заучивание новой лексики.
Чтение ипонимание текста.
19.02.19
24.02.19
26.02.19
2.03.19
4.03.19

მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს შემეცნებითი ტექსტი სხვადასხვა თემაზე(
კულტურა და საბუნებისმეტყველო სფეროდან)

6


    Работа №3


1


Проверка  пройденного материала.
9.03.19
       შეუძლია დაასახელოს და დაწეროს ცხოველები,დაწეროს თემასთან დაკავშირებული წინადადებები.


7
Объявления,
приглашения,
поздравления.

8
       Правильное составление деловых писем,
объявлений...
11.03.19
11.03.19
16.03.19
18.03.19
23.03.19
25.03.19
30.03.19
1.04.19
მოსწავლეს შეუძლია ნიმუშის მიხედვით შეადგინოს სხვადასხვა შინაარსის ღია ბარათი.







8



9
Покупаем и готовим.
В магазине


Работа №4


5


  
   Употребление падежей в устной речи,а также
числительных.


Проверка письменных навыков
6.04.19
8.04.19
13.04.19
15.04.19
20.04.19.
22.04.19
შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა და გაბმულად საუბარი.




10
Как вы себя
чувствуете?
Визит к врачу.


8
Образование и употребление наречии.
Употребление новых конструкции в устной
речи.
27.04.19
29.04.19
4.05.19
6.05.19
11.05.19
13.05.19
18.05.19
20.05.19

მოსწ.შეუძლია განსაზღვროს კითხვის მიზანი და შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა(გაცნობითი,შესწავლითი,ძიებითი...)

11

Работа №5

1

  Использование наречий.
25.05.19
შეუძლია ზმნიზედების სწორად გამოყენება.



12

Каникулы
Что мы будем делать летом?


4



(42)

Правильное использование будующего
сложного времени глагола.
1.06.19
3.06.19
8.06.19
10.06.19

მოსწავლეს მეტყველებისას შეუძლია გამოიყენოს ნასწავლი ენობრივი-გრამატიკული ფორმები.
კალენდარული გეგმა
საგანი:     რუსული ენა
კლასი: ს.I    7 კლასი  (II სემესტრი)
სწავლების ხანგრძლივობა:  II სემესტრი
პედაგოგი:     მარინე კაპანაძე                                                                                                                2018-2019 სასწ. წელი


#

თემატიკა



საათების რაოდენობა


მიზნები და ამოცანები
რიცხვი

ესგ
მისაღწევი შედეგი

   
1
Распорядок дня.
4
            Правильное правописание  и употребление числительных. Правильное правописание официального документа.
21.01.19
26.01.19
28.01.19
2.02.19
    შეუძლია მასწავლებლის მითითებების გაგება. მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს წერის სტრატეგიები.
2
Счёт
4
Правильное употребление         числительных от 0 до 100.
4.02.19
9.02.19
11.02.19
16.02.19

მოსწავლე ფლობს ელემენტარულ ენობრივ უნარ-ჩვევებს და იყენებს მათ.
3
Семья
4
Правильное употребление винительного падежа.
Умение употреблять новые слова.
18.02.19
23.02.19
25.02.19
1.03.19
საუბრობს ნაცნობ თემატიკაზე.საუბრისას იყენებს ნასწავლ ლექსიკას.
4
Итоговая работа №3
1
        Культура письма.
10.03.19
ფლობს წერის ელემენტარულ უნარ-ჩვევებს.
იყენებს მიღებულ ცოდნას.
5
Одежда
5
Владение фонологической системы языка. Пересказ.
15.03.19
17.03.19
22.03.19
24.03.19
29.03.19
     მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობის მიღება.აღწერს ჩაცმულობას.
6
Внешность и характер.
Портреты друзей.
6
       Умение правильно называть и употреблять части тела.Прилагательные,обозначающие черты характера.
31.03.19
5.04.19
7.04.19
12.04.19
14.04.19
19.04.19
შეუძლია დაახასიათოს საკუთარი თავი,იყენებს ზედსართავ სახელებს სათანადოდ.
7







    Итоговая работа №4





1




     Правильное выполнение грамматических упражнений




21.04.19





შეუძლია გრამატიკული უნარ-ჩვევების გამოყენება.
მიღებული ცოდნის შემოწმება.


8

Расписание.
Урок.Школьные дела.
3

Умение находить и использовать нужную информацию.
26.04.19
28.04.19
3.05.19
მოსწავლეს შეუძლია ყოფითი ხასიათის ინფორმაციული ტექსტის წაკითხვა და გაგება.გაკვეთილების ცხრილის შედგენა და სწავლის ორგანიზება.



       .


9
   Времена года.
4
    Научить сотрудничать в парах и группах.
Принимать участие в диалогах.
5.05.19
10.05.19
17.05.19
19.05.19
მოსწავლეს შეუძლია გარემოს აღწერა.შეუძლია 
ითანამშრომლოს მასწავლებელთან,
კლასელებთან.

10

Итоговая работа №5




1



 Правильное выполнение грамматических упражнений


24.05.19




შეუძლია დამოუკიდებლად სამუშაოს შესრულება.



11

Еда.
Это очень вкусно.


2


Научить состовлять меню.
Научить правильно употреблять овощи, фрукты,
напитки.


31.05.19
3.06.19

შეუძლია ყოფითი ხასიათის ინფორმაციული ტექსტის შედგენა,წაკითხვა და გაგება.(მენიუ,რეცეპტი...)
12
Что я люблю.
2




(38)
         Правильное понимание текста.

7.06.19
9.06.19

შეუძლია მცირე ზომის თხრობითი ტექსტის წაკითხვა და გაგება.

 კალენდარული გეგმა
საგანი:     რუსული ენა
კლასი: ს.I     7 კლ.(I სემესტრი)
სწავლების ხანგრძლივობა:   სემესტრი
პედაგოგი:     მარინე კაპანაძე                                                                                                                 2015-2018 სასწ. წელი 


#

თემატიკა



საათების რაოდენობა


მიზნები და ამოცანები
რიცხვი

ესგ
მისაღწევი შედეგი

   
1
Азбучный период

Гласные звуки
5

Умение написания букв.
15.09.18
17.09.18
22.09.18
24.09.18
29.09.18
    შეუძლია ასოების დამახსოვრება და წერა.
2
Гласные звуки
4
        Умение написания и чтения букв.
1.10.18
6.10.18
8.10.18
13.10.18
მოსწავლეს შეუძლია ხმოვნების წაკითხვა და წერა.
3
Звуки и буквы
4
Умение написания и различия гласных и согласных.
15.10.18
20.10.18
22.10.18
27.10.18

შეუძლია ასოების გარჩევა და მარტივი სიტყვების კითხვა.
4
Итоговая работа №1
1
        Культура письма.
29.10.18
ფლობს წერის ელემენტარულ უნარ-ჩვევებს.
5
Звуки и буквы
3
       Слова и слоги.Деление слов на слоги.
3.11.18
5.11.18
10.11.18
     შეუძლია სიტყვების წაკითხვა და მარტივი წინადადებების შედგენა.
6
   Слова и предложения.
4
       Правописание букв, слов и предложении.
12.11.18
17.11.18
19.11.18
24.11.18

შეუძლია წინადადებების შედგენა და სავარჯიშოების შესრულება.
7
    Имя существительное
7
     Умение различать одушевлённые и неодушевлённые имена сущ-ые.
26.11.18
1.12.18
3.12.18
8.12.18
10.12.18
15.12.18
17.12.18

შეუძლია დაასახელოს სულიერი და უსულო არსებითი სახელები.
8
Итоговая работа №2
1
Культура письма
22.12.18
შეუძლია გრამატიკული უნარ-ჩვევების გამოყენება.
9
  Повторение изученного материала.
2
    Гласные и согласные,слоги,слова и предложения.
24.12.18
29.12.18
ენობრივი და გრამატიკული უნარ-ჩვევების ფლობა.


(31)




კალენდარული გეგმა
საგანი:     რუსული ენა
კლასი: 8 კლასი (ს.III )
სწავლების ხანგრძლივობა:  ერთი წელი
პედაგოგი:     მარინე კაპანაძე                                                                                                  2018-2019 სასწ. წელი


#

თემატიკა



საათების რაოდენობა


მიზნები და ამოცანები
რიცხვი

ესგ
მისაღწევი შედეგი


1


Какие мы?
Характер

Внешность
Покупаем одежду
9
Правописание сложных предложений.Заучивание новой лексики.
14.09.18
17.09.18
21.09.18
21.09.18
24.09.18
28.09.18
1.10.18
5.10.18
8.10.18

ტექსტის სტრუქტურის დაცვა.საბაზო უნარ-ჩვევების გამოყენება.


2
     Как найти друга
5

Новая синтаксическая структура прослушивания текста,заполнение таблицы.
12.10.18
15.10.18
19.10.18
22.10.18
26.10.18
გაცნობითი კითხვის ხერხების დაუფლება.

3
     
Итоговая работа №1
1

Структура написания темы урока.
29.10.18

წერის უნარ-ჩვევების გამოყენება სასწავლო პროცესში.


4
    Наша квартира
Квартира и мебель
5
Прослушивание текста.
Правильное употребление падежей.
2.11.18
5.11.18
9.11.18
12.11.18
16.11.18
გრამატიკული კონსტრუქციების გამოყენება.


5
    Как обставить квартиру.
7

Прослушивание,восприятие и понимание  текста.
19.11.18
26.11.18
30.11.18
3.12.18
7.12.18
10.12.18
14.12.18
ცოცხალი მეტყველების განვითარება.
     

6     6

Работа №2
1

Тесты

17.12.18
წერის უნარ-ჩვევების და გრამატიკული კონსტრუქციების გამოყენება.
    
7
     7


Наша квартира
3
Беседа на данную тему.
Употребление числительных.
21.12.18
24.12.18
28.12.18

თხრობის კულტურის ჩამოყალიბება,თანმიმდევრობების დაცვა.


8

Познаём мир
6
Чтение и понимание текста.Интервью с партнёром.
18.01.19
21.01.19
25.01.19
28.01.19
1.02.19
4.02.19

დიალოგის კულტურა


      9

Немного о животных.

8

Употребление количественных и порядковых числительных.
8.02.19
11.02.19
15.02.19
18.02.19
22.02.19
25.02.19
29.02.19
7.03.19
თვლის და რიცხვების წერის განმტკიცება.


10
     Работа №3
1
      
   Употребление грамматич.навыков.
10.03.19
წერის უნარ-ჩვევის გამოყენება.


11
    
День города
2

Правильное употребление падежей.
Составление предложений.
14.03.19
17.03.19
გრამატიკული კონსტრუქციების გამოყენება.


12

Какими бывают дальные страны?
5

Правильное употребление сложных предложении в речи.
21.03.19
24.03.19
28.03.19
31.03.19
4.04.19

გრამატიკული კონსტრუქციების გამოყენება თხრობის დროს.


13

Немного из истории
4


Правильное употребление падежей в устной речи.
7.04.19
11.04.19
14.04.19
18.04.19


გრამატიკის სწორად გამოყენება მეტყველებისას.
   
14
   

Работа №4
1

Употребление грамматич. навыков.

21.04.19


გრამატიკული უნარ-ჩვევების გამოყენება.









    15

Поговорим о рекламе






6

Правильное составление объявлении,деловых писем.





25.04.19
28.04.19
2.05.19
5.05.19
16.05.19
19.05.19


რთული წინადადებების გამოყენება წერის და ზეპირმეტყველების დროს.





16


Работа  №5


1


Правильное употребление грамматических навыков


23.05.19



წერის უნარ-ჩვევების გამოყენება დაგაგება.


17





Похожа ли реклама на пословицу?
4




(69)

Правильное понимание  пословиц.
30.05.19
2.06.19
6.06.19
9.06.19
საგანთაშორისო კავშირი,ანდაზების ახსნა და სწორად გაგება.





No comments:

Post a Comment