სილაბუსები და თემატური გეგმები
სასწავლო გეგმა
(სილაბუსი)
ვამტკიცებ -------------------------------------- კათედრის ხელმძღვანელი---------------------
დირექტორის მოადგილე -----------------------------------------
N
|
კომპონენტები
| |
1
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
რუსული ენა
|
2
|
კლასი
|
V
|
3
|
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში
|
70 სთ
|
4
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
სავალდებულო
|
5
|
მასწავლებელი
|
მარინე კაპანაძე
|
6
|
საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები
|
რუსული ენის შესწავლა ინტერაქტიული მეთოდებით
|
7
|
სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
|
პრაქტიკული მუშაობა, წერა, კითხა, საუბარი
|
8
|
შეფასების კონპონენტები
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება, შემაჯამებელი სამუშაო
|
9
|
რესურსები
|
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოებები,
მოსასმენი მასალა,პლაკატები,სლაიდები.
|
10
|
კლასგარეშე ღონისძიებები
|
ინტეგრირებული გაკვეთილები, საგანთაშორის კავშირები.
|
სასწავლო გეგმა
(სილაბუსი)
ვამტკიცებ -------------------------------------- კათედრის ხელმძღვანელი---------------------
დირექტორის მოადგილე -----------------------------------------
N
|
კომპონენტები
| |
1
|
სასწავლო სგნის სახელწოდება
|
რუსული ენა
|
2
|
კლასი
|
V
|
3
|
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში
|
68 სთ
|
4
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
სავალდებულო
|
5
|
მასწავლებელი
|
მარინა კაპანაძე
|
6
|
საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები
|
რუსული ენის შესწავლა ინტერაქტიული მეთოდებით
|
7
|
სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
|
პრაქტიკული მუშაობა, წერა, კითხა, საუბარი
|
8
|
შეფასების კონპონენტები
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება, შემაჯამებელი სამუშაო
|
9
|
რესურსები
|
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოებები,
მოსასმენი მასალა
|
10
|
კლასგარეშე ღონისძიებები
|
ინტეგრირებული გაკვეთილები, საგანთაშორის კავშირები.
|
სასწავლო გეგმა
(სილაბუსი)
ვამტკიცებ -------------------------------------- კათედრის ხელმძღვანელი---------------------
დირექტორის მოადგილე -----------------------------------------
N
|
კომპონენტები
| |
1
|
სასწავლო სგნის სახელწოდება
|
რუსული ენა
|
2
|
კლასი
|
VI
|
3
|
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში
|
68 სთ
|
4
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
სავალდებულო
|
5
|
მასწავლებელი
|
მარინე კაპანაძე
|
6
|
საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები
|
რუსული ენის შესწავლა ინტერაქტიული მეთოდებით
|
7
|
სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
|
პრაქტიკული მუშაობა, წერა, კითხა, საუბარი
|
8
|
შეფასების კონპონენტები
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება, შემაჯამებელი სამუშაო
|
9
|
რესურსები
|
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოებები,
მოსასმენი მასალა
|
10
|
კლასგარეშე ღონისძიებები
|
ინტეგრირებული გაკვეთილები, საგანთაშორის კავშირები.
|
სასწავლო გეგმა
(სილაბუსი)
ვამტკიცებ -------------------------------------- კათედრის ხელმძღვანელი---------------------
დირექტორის მოადგილე -----------------------------------------
N
|
კომპონენტები
| |
1
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
რუსული ენა
|
2
|
კლასი
|
VI
|
3
|
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში
|
71სთ
|
4
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
სავალდებულო
|
5
|
მასწავლებელი
|
მარინე კაპანაძე
|
6
|
საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები
|
რუსული ენის შესწავლა ინტერაქტიული მეთოდებით
|
7
|
სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
|
შედარების პარამეტრების გათვალისწინება კათედრის გადაწყვეტილებით,
პრაქტიკული მუშაობა, წერა, კითხა, საუბარი.
|
8
|
შეფასების კონპონენტები
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება, შემაჯამებელი სამუშაო
|
9
|
რესურსები
|
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოებები,
მოსასმენი მასალა.
|
10
|
კლასგარეშე ღონისძიებები
|
ინტეგრირებული გაკვეთილები, პრეზენტაციები.
|
სასწავლო გეგმა
(სილაბუსი)
ვამტკიცებ -------------------------------------- კათედრის ხელმძღვანელი---------------------
დირექტორის მოადგილე -----------------------------------------
N
|
კომპონენტები
| |
1
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
რუსული ენა
|
2
|
კლასი
|
VI
|
3
|
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში
|
71 სთ
|
4
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
სავალდებულო
|
5
|
მასწავლებელი
|
მარინე კაპანაძე
|
6
|
საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები
|
რუსული ენის შესწავლა ინტერაქტიული მეთოდებით
|
7
|
სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
|
შედარების პარამეტრების გათვალისწინება კათედრის გადაწყვეტილებით,
პრაქტიკული მუშაობა, წერა, კითხა, საუბარი.
|
8
|
შეფასების კონპონენტები
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება, შემაჯამებელი სამუშაო
|
9
|
რესურსები
|
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოებები,
მოსასმენი მასალა,სლაიდები,პლაკატები.
|
10
|
კლასგარეშე ღონისძიებები
|
ინტეგრირებული გაკვეთილები, პრეზენტაციები.
|
სასწავლო გეგმა
(სილაბუსი)
ვამტკიცებ -------------------------------------- კათედრის ხელმძღვანელი---------------------
დირექტორის მოადგილე -----------------------------------------
N
|
კომპონენტები
| |
1
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
რუსული ენა
|
2
|
კლასი
|
VI
|
3
|
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში
|
71 სთ
|
4
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
სავალდებულო
|
5
|
მასწავლებელი
|
მარინე კაპანაძე
|
6
|
საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები
|
რუსული ენის შესწავლა ინტერაქტიული მეთოდებით
|
7
|
სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
|
შედარების პარამეტრების გათვალისწინება კათედრის გადაწყვეტილებით,
პრაქტიკული მუშაობა, წერა, კითხა, საუბარი.
|
8
|
შეფასების კონპონენტები
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება, შემაჯამებელი სამუშაო
|
9
|
რესურსები
|
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოებები,
მოსასმენი მასალა.
|
10
|
კლასგარეშე ღონისძიებები
|
ინტეგრირებული გაკვეთილები, პრეზენტაციები.
|
სასწავლო გეგმა
(სილაბუსი)
ვამტკიცებ -------------------------------------- კათედრის ხელმძღვანელი---------------------
დირექტორის მოადგილე -----------------------------------------
N
|
კომპონენტები
| |
1
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
რუსული ენა
|
2
|
კლასი
|
VII
|
3
|
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში
|
69სთ
|
4
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
სავალდებულო
|
5
|
მასწავლებელი
|
მარინე კაპანაძე
|
6
|
საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები
|
რუსული ენის შესწავლა ინტერაქტიული მეთოდებით
|
7
|
სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
|
შედარების პარამეტრების გათვალისწინება კათედრის გადაწყვეტილებით,
პრაქტიკული მუშაობა, წერა, კითხა, საუბარი.
|
8
|
შეფასების კონპონენტები
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება, შემაჯამებელი სამუშაო
|
9
|
რესურსები
|
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოებები,
მოსასმენი მასალა.
|
10
|
კლასგარეშე ღონისძიებები
|
ინტეგრირებული გაკვეთილები, პრეზენტაციები.
|
სასწავლო გეგმა
(სილაბუსი)
ვამტკიცებ -------------------------------------- კათედრის ხელმძღვანელი---------------------
დირექტორის მოადგილე -----------------------------------------
N
|
კომპონენტები
| |
1
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
რუსული ენა
|
2
|
კლასი
|
VII
|
3
|
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში
|
69 სთ
|
4
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
სავალდებულო
|
5
|
მასწავლებელი
|
მარინე კაპანაძე
|
6
|
საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები
|
რუსული ენის შესწავლა ინტერაქტიული მეთოდებით
|
7
|
სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
|
შედარების პარამეტრების გათვალისწინება კათედრის გადაწყვეტილებით,
პრაქტიკული მუშაობა, წერა, კითხა, საუბარი.
|
8
|
შეფასების კონპონენტები
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება, შემაჯამებელი სამუშაო.
|
9
|
რესურსები
|
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოებები,
მოსასმენი მასალა.
|
10
|
კლასგარეშე ღონისძიებები
|
ინტეგრირებული გაკვეთილები, პრეზენტაციები.
|
სასწავლო გეგმა
(სილაბუსი)
ვამტკიცებ -------------------------------------- კათედრის ხელმძღვანელი---------------------
დირექტორის მოადგილე -----------------------------------------
N
|
კომპონენტები
| |
1
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
რუსული ენა
|
2
|
კლასი
|
VIII
|
3
|
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში
|
69 სთ
|
4
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
სავალდებულო
|
5
|
მასწავლებელი
|
მარინე კაპანაძე
|
6
|
საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები
|
რუსული ენის შესწავლა ინტერაქტიული მეთოდებით
|
7
|
სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
|
შედარების პარამეტრების გათვალისწინება კათედრის გადაწყვეტილებით,
პრაქტიკული მუშაობა, წერა, კითხა, საუბარი.
|
8
|
შეფასების კონპონენტები
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება, შემაჯამებელი სამუშაო.
|
9
|
რესურსები
|
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოებები,
მოსასმენი მასალა,სლაიდები,პლაკატები.
|
10
|
კლასგარეშე ღონისძიებები
|
ინტეგრირებული გაკვეთილები, პრეზენტაციები.
|
კალენდარული გეგმა
საგანი: რუსული ენა
კლასი: ს.I (Vკლასი)
სწავლების ხანგრძლივობა: I სემესტრი
პედაგოგი: მარინე კაპანაძე
2018-2019 სასწ. წელი
2018-2019 სასწ. წელი
#
|
თემატიკა
|
საათების რაოდენობა
|
მიზნები და ამოცანები
|
რიცხვი
|
ესგ
მისაღწევი შედეგი
|
Азбучный период
Гласные звуки
|
6
|
Умение написания букв.
|
15.09.18
18.09.18
22.09.18
25.09.18
29.09.18
2.10.18
|
შეუძლია ასოების დამახსოვრება და წერა.
| |
Гласные звуки
|
6
|
Умение написания и чтения букв.
|
6.10.18
9.10.18
13.10.18
16.10.18
20.10.18
23.10.18
|
მოსწავლეს შეუძლია ხმოვნების წაკითხვა და წერა.
| |
Звуки и буквы
|
4
|
Умение написания и различия гласных и согласных.
|
27.10.18
30.10.18
3.11.18
6.11.18
|
შეუძლია ასოების გარჩევა და მარტივი სიტყვების კითხვა.
| |
Итоговая работа №1
|
1
|
Культура письма.
|
10.11.18
|
ფლობს წერის ელემენტარულ უნარ-ჩვევებს.
| |
Звуки и буквы
|
5
|
Слова и слоги.Деление слов на слоги.
|
13.11.18
17.11.18
20.11.18
24.11.18
27.11.18
|
შეუძლია სიტყვების წაკითხვა და მარტივი წინადადებების შედგენა.
| |
Слова и предложения.
|
4
|
Правописание букв, слов и предложении.
|
1.12.18
4.12.18
8.12.18
11.12.18
|
შეუძლია წინადადებების შედგენა და სავარჯიშოების შესრულება.
| |
Имя существительное
|
3
|
Умение различать одушевлённые и неодушевлённые имена сущ-ые.
|
15.12.18
18.12.18
22.12.18
|
შეუძლია დაასახელოს სულიერი და უსულო არსებითი სახელები.
| |
Итоговая работа №2
|
1
|
Культура письма
|
25.12.18
|
შეუძლია გრამატიკული უნარ-ჩვევების გამოყენება.
| |
Повторение изученного материала.
|
1
|
Гласные и согласные,слоги,слова и предложения.
|
29.12.18
|
ენობრივი და გრამატიკული უნარ-ჩვევების ფლობა.
| |
(31)
| |||||
კალენდარული გეგმა
საგანი: რუსული ენა
კლასი: ს.I 5 კლასი (II სემესტრი)
სწავლების ხანგრძლივობა: II სემესტრი
პედაგოგი: მარინე კაპანაძე
2018-2019 სასწ. წელი
2018-2019 სასწ. წელი
#
|
თემატიკა
|
საათების რაოდენობა
|
მიზნები და ამოცანები
|
რიცხვი
|
ესგ
მისაღწევი შედეგი
|
1
|
Распорядок дня.
|
6
|
Правильное правописание и употребление числительных. Правильное правописание официального документа.
|
15.01.19
22.01.19
26.01.19
29.01.19
2.02.19
5.02.19
|
შეუძლია მასწავლებლის მითითებების გაგება. მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს წერის სტრატეგიები.
|
2
|
Счёт
|
4
|
Правильное употребление числительных от 0 до 100.
|
9.02.19
12.02.19
16.02.19
19.02.19
|
მოსწავლე ფლობს ელემენტარულ ენობრივ უნარ-ჩვევებს და იყენებს მათ.
|
3
|
Семья
|
3
|
Правильное употребление винительного падежа.
Умение употреблять новые слова.
|
23.02.19
26.02.19
1.03.19
|
საუბრობს ნაცნობ თემატიკაზე.საუბრისას იყენებს ნასწავლ ლექსიკას.
|
4
|
Итоговая работа №3
|
1
|
Культура письма.
|
4.03.19
|
ფლობს წერის ელემენტარულ უნარ-ჩვევებს.
იყენებს მიღებულ ცოდნას.
|
5
|
Одежда
|
7
|
Владение фонологической системы языка. Пересказ.
|
11.03.19
15.03.19 18.03.19
22.03.19
25.03.19
29.03.19
1.04.19
|
მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობის მიღება.აღწერს ჩაცმულობას.
|
6
|
Внешность и характер.
Портреты друзей.
|
3
|
Умение правильно называтьи употреблять части тела.Прилагательные,обозначающие черты характера.
|
5.04.19
8.04.19
|
შეუძლია დაახასიათოს საკუთარი თავი,იყენებს ზედსართავ სახელებს სათანადოდ.
|
7
|
Расписание.
Урок.Школьные дела.
|
2
|
Умение находить и использовать нужную информацию.
|
15.04.19
19.04.19
|
მოსწავლეს შეუძლია ყოფითი ხასიათის ინფორმაციული ტექსტის წაკითხვა და გაგება.გაკვეთილების ცხრილის შედგენა და სწავლის ორგანიზება.
|
8
|
Итоговая работа №4
|
1
|
Правильное выполнение грамматических упражнений.
|
22.04.19
|
შეუძლია გრამატიკული უნარ-ჩვევების გამოყენება.
მიღებული ცოდნის შემოწმება.
|
9
|
Времена года.
|
7
|
Научить сотрудничать в парах и группах.
Принимать участие в диалогах.
|
26.04.19
29.04.19
3.05.19
16.05.19
|
რა.შეუძლია
ითანამშრომლოს მასწავლებელთან,
კლასელებთან.
|
10
|
Итоговая работа №5
|
1
|
Правильное выполнение заданий.
|
24.05.19
|
შეუძლია დამოუკიდებლად სამუშაოს შესრულება.
|
11
|
Еда.
Это очень вкусно.
|
3
|
Научить состовлять меню.
Научить правильно употреблять овощи, фрукты,
напитки.
|
27.05.19
31.05.19
3.06.19
|
შეუძლია ყოფითი ხასიათის ინფორმაციული ტექსტის შედგენა,წაკითხვა და გაგება.(მენიუ,რეცეპტი...)
|
12
|
Что я люблю.
|
2
(39)
|
Правильное понимание текста.
|
7.06.19
10.06.19
|
შეუძლია მცირე ზომის თხრობითი ტექსტის წაკითხვა და გაგება.
|
კალენდარული გეგმა
საგანი: რუსული ენა
კლასი: ს I (5 )
სწავლების ხანგრძლივობა: I სემესტრი
პედაგოგი: მარინე კაპანაძე
2018-2019 სასწ. წელი
2018-2019 სასწ. წელი
#
|
თემატიკა
|
საათების რაოდენობა
|
მიზნები და ამოცანები
|
რიცხვი
|
ესგ
მისაღწევი შედეგი
|
1
|
Азбучный период
Гласные звуки
|
6
|
Умение написания букв.
|
14.09.18
17.09.18
21.09.18
24.09.18
28.09.18
1.10.18
|
შეუძლია ასოების დამახსოვრება და წერა.
|
2
|
Гласные звуки
|
6
|
Умение написания и чтения букв.
|
5.10.18
8.10.18
12.10.18
15.10.18
19.10.18
22.10.18
|
მოსწავლეს შეუძლია ხმოვნების წაკითხვა და წერა.
|
3
|
Звуки и буквы
|
4
|
Умение написания и различия гласных и согласных.
|
26.10.18
29.10.18
2.11.18
5.11.18
|
შეუძლია ასოების გარჩევა და მარტივი სიტყვების კითხვა.
|
4
|
Итоговая работа №1
|
1
|
Культура письма.
|
9.11.18
|
ფლობს წერის ელემენტარულ უნარ-ჩვევებს.
|
5
|
Звуки и буквы
|
5
|
Слова и слоги.Деление слов на слоги.
|
12.11.18
16.11.18
19.11.18
26.11.18
30.11.18
|
შეუძლია სიტყვების წაკითხვა და მარტივი წინადადებების შედგენა.
|
6
|
Слова и предложения.
|
4
|
Правописание букв, слов ипредложении.
|
3.12.18
7.12.18
10.12.18
14.12.18
|
შეუძლია წინადადებების შედგენა და სავარჯიშოების შესრულება.
|
7
|
Имя существительное
|
2
|
Умение различать одушевлённые и неодушевлённые имена сущ-ые.
|
17.12.18
21.12.18
|
შეუძლია დაასახელოს სულიერი და უსულო არსებითი სახელები.
|
8
|
Итоговая работа №2
|
1
|
Культура письма
|
24.12.18
|
შეუძლია გრამატიკული უნარ-ჩვევების გამოყენება.
|
9
|
Повторение изученного материала.
|
1
|
Гласные и согласные,слоги,слова и предложения.
|
28.12.18
|
ენობრივი და გრამატიკული უნარ-ჩვევების ფლობა.
|
30
|
კალენდარული გეგმა
საგანი: რუსული ენა
კლასი: ს.I 5კლასი (II სემესტრი)
სწავლების ხანგრძლივობა: II სემესტრი
პედაგოგი: მარინე კაპანაძე
2018-2019 სასწ. წელი
2018-2019 სასწ. წელი
#
|
თემატიკა
|
საათების რაოდენობა
|
მიზნები და ამოცანები
|
რიცხვი
|
ესგ
მისაღწევი შედეგი
|
1
|
Распорядок дня.
|
5
|
Правильное правописание и употребление числительных. Правильное правописание официального документа.
|
18.01.19
21.01.19
25.01.19
28.01.19
1.02.19
|
შეუძლია მასწავლებლის მითითებების გაგება. მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს წერის სტრატეგიები.
|
2
|
Счёт
|
4
|
Правильное употребление числительных от 0 до 100.
|
4.02.19
8.02.19
11.02.19
15.02.19
|
მოსწავლე ფლობს ელემენტარულ ენობრივ უნარ-ჩვევებს და იყენებს მათ.
|
3
|
Семья
|
5
|
Правильное употребление винительного падежа.
Умение употреблять новые слова.
|
18.02.19
22.02.19
25.02.19
29.02.19
7.03.19
|
საუბრობს ნაცნობ თემატიკაზე.საუბრისას იყენებს ნასწავლ ლექსიკას.
|
4
|
Итоговая работа №3
|
1
|
Культура письма.
|
10.03.19
|
ფლობს წერის ელემენტარულ უნარ-ჩვევებს.
იყენებს მიღებულ ცოდნას.
|
5
|
Одежда
|
6
|
Владение фонологической системы языка. Пересказ.
|
14.03.19
17.03.19
21.03.19
24.03.19
28.03.19
31.03.19
|
მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობის მიღება.აღწერს ჩაცმულობას.
|
6
|
Внешность и характер.
Портреты друзей.
|
5
|
Умение правильно называть и употреблять части тела.Прилагательные,обозначающие черты характера.
|
4.04.19
7.04.19
11.04.19
14.04.19
18.04.19
|
შეუძლია დაახასიათოს საკუთარი თავი,იყენებს ზედსართავ სახელებს სათანადოდ.
|
7
|
Итоговая работа №2
|
1
|
Правильное выполнение грамматических упражнений
|
21.04.19
|
შეუძლია გრამატიკული უნარ-ჩვევების გამოყენება.
მიღებული ცოდნის შემოწმება.
|
8
|
Расписание.
Урок.Школьные дела.
|
3
|
Умение находить и использовать нужную информацию.
|
25.04.19
28.04.19
2.05.19
|
მოსწავლეს შეუძლია ყოფითი ხასიათის ინფორმაციული ტექსტის წაკითხვა და გაგება.გაკვეთილების ცხრილის შედგენა და სწავლის ორგანიზება.
|
9
|
Времена года.
|
3
|
Научить сотрудничать в парах и группах.
Принимать участие в диалогах.
|
5.05.19
16.05.19
19.05.19
|
მოსწავლეს შეუძლია გარემოს აღწერა.შეუძლია
ითანამშრომლოს მასწავლებელთან,
კლასელებთან.
|
10
|
Итоговая работа №5
|
1
|
Правильное выполнение заданий
|
23.05.19
|
შეუძლია დამოუკიდებლად სამუშაოს შესრულება.
|
11
|
Еда.
Это очень вкусно.
|
3
|
Научить состовлять меню.
Научить правильно употреблять овощи, фрукты,
напитки.
|
30.05.19
2.06.19
6.06.19
|
შეუძლია ყოფითი ხასიათის ინფორმაციული ტექსტის შედგენა,წაკითხვა და გაგება.(მენიუ,რეცეპტი...)
|
12
|
Что я люблю.
|
1
(38)
|
Правильное понимание текста.
|
9.06.19
|
შეუძლია მცირე ზომის თხრობითი ტექსტის წაკითხვა და გაგება.
|
კალენდარული გეგმა
საგანი: რუსული ენა
კლასი: სII- 6 კლასი
სწავლების ხანგრძლივობა: ერთი წელი
პედაგოგი: მარინე კაპანაძე 2015-2018-2019 სასწ. წელი
#
|
თემატიკა
|
საათების რაოდენობა
|
მიზნები და ამოცანები
|
რიცხვი
|
ესგ
მისაღწევი შედეგი
|
1
|
Люди и страны
Кто ты?
|
12
|
Запомнить флаги и географические названия,название национальностей и гражданство проживающих в них людей,а также языки на которых они говорят.
|
16.09.18
18.09.18
23.09.18
25.09.18
30.09.18
2.10.18
7.10.18
9.10.18
16.10.18
21.10.18
23.10.18
28.10.18
|
მოსწავლეს შეუძლია ინფორმაციის ამოცნობა კულტურის სფეროდან.იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას უცხოენოვანი კულტურის მიმართ.
|
2
|
Итоговая работа №1
|
1
|
Правильное использование граммат.навыков.
|
30.10.18
|
წერის უნარ-ჩვევების გამოყენება.
|
3
|
Сколько?
Считаем...
Прогноз
|
14
|
Употребление количественных числительных
от 100 до 1000.
|
4.11..18
6.11.18
11.11.18
13.11.18
18.11.18
20.11.18
25.11.18
27.11.18
2.12.18
4.12..18
9.12.18
11.12.18
16.12.18
18.12.18
|
მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობის მიღება.
|
4
|
Работа №2
|
1
|
Правильное использование числительных.
|
23.12.18
|
მოსწავლეს შეუძლია რიცხვების სწორად დაწერა და გამოყენება.
|
5
|
Часто ли это бывает?
|
1
(29 )
|
Новая синтаксическая структура прослушивания текста,заполнение таблицы.
|
25.12.18
|
მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას და იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს.
|
4
|
Что показывают по телевизору?
Телепрограмма,
время
Который час?
|
10
|
Правильное употребление падежей.
Предложный и вин.пад.
|
15.01.19
20.01.19
22.01.19
27.01.19
29.01.19
3.02.19
5.02.19
10.02.19
12.02.19
17.02.19
|
მოსწავლეს შეუძლია ნიმუშის მიხედვით შეადგინოს ყოველდღიურ ცხოვრებესთან დაკავშირებული ინფორმაციული ხასიათის ტექსტები(ტელეპროგრამა,ინტერვიუ,განცხადება)
|
5
|
Что мы знаем о животных.
День природы.
|
5
|
Заучивание новой лексики.
Чтение ипонимание текста.
|
19.02.19
24.02.19
26.02.19
2.03.19
4.03.19
|
მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს შემეცნებითი ტექსტი სხვადასხვა თემაზე(
კულტურა და საბუნებისმეტყველო სფეროდან)
|
6
|
Работа №3
|
1
|
Проверка пройденного материала.
|
9.03.19
|
შეუძლია დაასახელოს და დაწეროს ცხოველები,დაწეროს თემასთან დაკავშირებული წინადადებები.
|
7
|
Объявления,
приглашения,
поздравления.
|
8
|
Правильное составление деловых писем,
объявлений...
|
11.03.19
11.03.19
16.03.19
18.03.19
23.03.19
25.03.19
30.03.19
1.04.19
|
მოსწავლეს შეუძლია ნიმუშის მიხედვით შეადგინოს სხვადასხვა შინაარსის ღია ბარათი.
|
8
9
|
Покупаем и готовим.
В магазине
Работа №4
|
5
|
Употребление падежей в устной речи,а также
числительных.
Проверка письменных навыков
|
6.04.19
8.04.19
13.04.19
15.04.19
20.04.19.
22.04.19
|
შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა და გაბმულად საუბარი.
|
10
|
Как вы себя
чувствуете?
Визит к врачу.
|
8
|
Образование и употребление наречии.
Употребление новых конструкции в устной
речи.
|
27.04.19
29.04.19
4.05.19
6.05.19
11.05.19
13.05.19
18.05.19
20.05.19
|
მოსწ.შეუძლია განსაზღვროს კითხვის მიზანი და შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა(გაცნობითი,შესწავლითი,ძიებითი...)
|
11
|
Работа №5
|
1
|
Использование наречий.
|
25.05.19
|
შეუძლია ზმნიზედების სწორად გამოყენება.
|
12
|
Каникулы
Что мы будем делать летом?
|
4
(42)
|
Правильное использование будующего
сложного времени глагола.
|
1.06.19
3.06.19
8.06.19
10.06.19
|
მოსწავლეს მეტყველებისას შეუძლია გამოიყენოს ნასწავლი ენობრივი-გრამატიკული ფორმები.
|
კალენდარული გეგმა
საგანი: რუსული ენა
კლასი: ს.I 7 კლასი (II სემესტრი)
სწავლების ხანგრძლივობა: II სემესტრი
პედაგოგი: მარინე კაპანაძე 2018-2019 სასწ. წელი
#
|
თემატიკა
|
საათების რაოდენობა
|
მიზნები და ამოცანები
|
რიცხვი
|
ესგ
მისაღწევი შედეგი
|
1
|
Распорядок дня.
|
4
|
Правильное правописание и употребление числительных. Правильное правописание официального документа.
|
21.01.19
26.01.19
28.01.19
2.02.19
|
შეუძლია მასწავლებლის მითითებების გაგება. მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს წერის სტრატეგიები.
|
2
|
Счёт
|
4
|
Правильное употребление числительных от 0 до 100.
|
4.02.19
9.02.19
11.02.19
16.02.19
|
მოსწავლე ფლობს ელემენტარულ ენობრივ უნარ-ჩვევებს და იყენებს მათ.
|
3
|
Семья
|
4
|
Правильное употребление винительного падежа.
Умение употреблять новые слова.
|
18.02.19
23.02.19
25.02.19
1.03.19
|
საუბრობს ნაცნობ თემატიკაზე.საუბრისას იყენებს ნასწავლ ლექსიკას.
|
4
|
Итоговая работа №3
|
1
|
Культура письма.
|
10.03.19
|
ფლობს წერის ელემენტარულ უნარ-ჩვევებს.
იყენებს მიღებულ ცოდნას.
|
5
|
Одежда
|
5
|
Владение фонологической системы языка. Пересказ.
|
15.03.19
17.03.19
22.03.19
24.03.19
29.03.19
|
მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობის მიღება.აღწერს ჩაცმულობას.
|
6
|
Внешность и характер.
Портреты друзей.
|
6
|
Умение правильно называть и употреблять части тела.Прилагательные,обозначающие черты характера.
|
31.03.19
5.04.19
7.04.19
12.04.19
14.04.19
19.04.19
|
შეუძლია დაახასიათოს საკუთარი თავი,იყენებს ზედსართავ სახელებს სათანადოდ.
|
7
|
Итоговая работа №4
|
1
|
Правильное выполнение грамматических упражнений
|
21.04.19
|
შეუძლია გრამატიკული უნარ-ჩვევების გამოყენება.
მიღებული ცოდნის შემოწმება.
|
8
|
Расписание.
Урок.Школьные дела.
|
3
|
Умение находить и использовать нужную информацию.
|
26.04.19
28.04.19
3.05.19
|
მოსწავლეს შეუძლია ყოფითი ხასიათის ინფორმაციული ტექსტის წაკითხვა და გაგება.გაკვეთილების ცხრილის შედგენა და სწავლის ორგანიზება.
|
.
| |||||
9
|
Времена года.
|
4
|
Научить сотрудничать в парах и группах.
Принимать участие в диалогах.
|
5.05.19
10.05.19
17.05.19
19.05.19
|
მოსწავლეს შეუძლია გარემოს აღწერა.შეუძლია
ითანამშრომლოს მასწავლებელთან,
კლასელებთან.
|
10
|
Итоговая работа №5
|
1
|
Правильное выполнение грамматических упражнений
|
24.05.19
|
შეუძლია დამოუკიდებლად სამუშაოს შესრულება.
|
11
|
Еда.
Это очень вкусно.
|
2
|
Научить состовлять меню.
Научить правильно употреблять овощи, фрукты,
напитки.
|
31.05.19
3.06.19
|
შეუძლია ყოფითი ხასიათის ინფორმაციული ტექსტის შედგენა,წაკითხვა და გაგება.(მენიუ,რეცეპტი...)
|
12
|
Что я люблю.
|
2
(38)
|
Правильное понимание текста.
|
7.06.19
9.06.19
|
შეუძლია მცირე ზომის თხრობითი ტექსტის წაკითხვა და გაგება.
|
კალენდარული გეგმა
საგანი: რუსული ენა
კლასი: ს.I 7 კლ.(I სემესტრი)
სწავლების ხანგრძლივობა: I სემესტრი
პედაგოგი: მარინე კაპანაძე 2015-2018 სასწ. წელი
#
|
თემატიკა
|
საათების რაოდენობა
|
მიზნები და ამოცანები
|
რიცხვი
|
ესგ
მისაღწევი შედეგი
|
1
|
Азбучный период
Гласные звуки
|
5
|
Умение написания букв.
|
15.09.18
17.09.18
22.09.18
24.09.18
29.09.18
|
შეუძლია ასოების დამახსოვრება და წერა.
|
2
|
Гласные звуки
|
4
|
Умение написания и чтения букв.
|
1.10.18
6.10.18
8.10.18
13.10.18
|
მოსწავლეს შეუძლია ხმოვნების წაკითხვა და წერა.
|
3
|
Звуки и буквы
|
4
|
Умение написания и различия гласных и согласных.
|
15.10.18
20.10.18
22.10.18
27.10.18
|
შეუძლია ასოების გარჩევა და მარტივი სიტყვების კითხვა.
|
4
|
Итоговая работа №1
|
1
|
Культура письма.
|
29.10.18
|
ფლობს წერის ელემენტარულ უნარ-ჩვევებს.
|
5
|
Звуки и буквы
|
3
|
Слова и слоги.Деление слов на слоги.
|
3.11.18
5.11.18
10.11.18
|
შეუძლია სიტყვების წაკითხვა და მარტივი წინადადებების შედგენა.
|
6
|
Слова и предложения.
|
4
|
Правописание букв, слов и предложении.
|
12.11.18
17.11.18
19.11.18
24.11.18
|
შეუძლია წინადადებების შედგენა და სავარჯიშოების შესრულება.
|
7
|
Имя существительное
|
7
|
Умение различать одушевлённые и неодушевлённые имена сущ-ые.
|
26.11.18
1.12.18
3.12.18
8.12.18
10.12.18
15.12.18
17.12.18
|
შეუძლია დაასახელოს სულიერი და უსულო არსებითი სახელები.
|
8
|
Итоговая работа №2
|
1
|
Культура письма
|
22.12.18
|
შეუძლია გრამატიკული უნარ-ჩვევების გამოყენება.
|
9
|
Повторение изученного материала.
|
2
|
Гласные и согласные,слоги,слова и предложения.
|
24.12.18
29.12.18
|
ენობრივი და გრამატიკული უნარ-ჩვევების ფლობა.
|
(31)
|
კალენდარული გეგმა
საგანი: რუსული ენა
კლასი: 8 კლასი (ს.III )
სწავლების ხანგრძლივობა: ერთი წელი
პედაგოგი: მარინე კაპანაძე 2018-2019 სასწ. წელი
No comments:
Post a Comment