შემაჯამებელი დავალების ანალიზი



     შემაჯამებელი  დავალება რუსული
     დავალების ტიპი : ზეპირი .
     კლასი-XI -
     ჩატარების დრო 15.12.2017
    მოსწავლეებისათვის გაცნობის თარიღი : 08.12.2017
    მოსწავლის ცოდნა და უნარები, რომელთა შემოწმება/შეფასებასაც ისახავს მიზნად შემაჯამებელი დავალება :
უცხ.ს.V.13. მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობა მიიღოს ინტერაქციაში მისთვის ნაცნობ თემატიკაზე.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           მოუმზადებლად ახერხებს ინფორმაციის გაცვლას მისთვის კარგად ნაცნობ თემატიკაზე;
·           ამა თუ იმ საკამათო საკითხთან დაკავშირებით მომზადების გარეშე გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას, პოზიციას და განმარტავს მას (რა მოწონს/არ მოსწონს, რატომ);
·           აკეთებს სხვადასხვა ტიპის არჩევანს და განმარტავს მას (მაგ., რომელი პერსონაჟი მოსწონს უფრო მეტად და რატომ, რომელ თვალსაზრისს ემხრობა და რატომ და სხვა);
·            სპონტანურად რეაგირებს თანამოსაუბრის რეპლიკებზე - აზუსტებს ინფორმაციას, აკეთებს კომენტარს;
·            გამოხატავს საკუთარ ემოციებს, განწყობილებას;
·            აფასებს მოვლენებს, ფაქტებს, ქცევებს საკუთარი პოზიციიდან;

უცხ.ს.V.17. მოსწავლე ფლობს და მეტყველებისას იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           საკომუნიკაციო სიტუაციის შესაბამისად იყენებს ნასწავლ ენობრივ კონსტრუქციებს, კლიშეებს, გამოთქმებს, ფორმულებს;
·           იყენებს ნასწავლ ლექსიკას;
·           თხრობისას ცდილობს მართებულად გამოიყენოს ზმნის ნასწავლი ფორმები წარსული, ახლანდელი და მომავალი დროის გამოსახატად;
·           მართებულად იყენებს პოზიციის/დამოკიდებულების გამომხატველ სიტყვებსა და ენობრივ ფორმულებს;
·           ამბის გადმოცემისას სწორად იყენებს მოვლენათა თანმიმდევრობის გამომხატველ სიტყვებს (მაგ., ჯერ, შემდეგ, ბოლოს).
         უცხ.ს.V.18. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიებს სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           წინასწარ ამზადებს საჭირო რესურსს, თავს უყრის მოდელებს, გამოთქმებს, კლიშეებს, საკვანძო სიტყვებს;
·           სიტყვის დავიწყების/არცოდნის შემთხვევაში იყენებს საკომპენსაციო საშუალებებს (მაგ., მიმიკა, ჟესტიკულაცია, პერიფრაზირება/აღწერს ნაგულისხმე საგანს ან მიუთითებს, რაში გამოიყენება და სხვა);


დავალება № (1 -6) ფასდება-2 ქულით            დავალება№1 ფასდება -3 ქულით
       ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა  -    15 ( 15-14=10, 13–12=9, 11–10=8, 9–8=7, 7–6=6, 5–4=5, 3–2=4,)
       რეფლექსია:/ შედეგი მიღწეულია, თუ მოსწავლემ დააგროვა 5 და მეტი ქულა.

კრიტერიუმების ბადე მოცემული შემაჯამებელი წერითი დავალებისათვის
ქულების განაწილება



·           პასუხობს ნასწავლი ტექსტის შინაარსის გარშემო დასმულ კითხვებს;(Известные люди).ქულა-3
·           გეგმის მიხედვით ჰყვება მოსმენილი/წაკითხული ტექსტის მოკლე შინაარსს. ქულა-2
·         ინტერაქციისას შეარჩევს საკომუნიკაციო სიტუაციის შესატყვის მიმართვის ფორმებს, გამოთქმებს, კლიშეებს, ენობრივ კონსტრუქციებს ; ქულა-2

·         სათანადოდ იყენებს სხვადასხვა შინაარსის(თხრობითი, კითხვითი, ბრძანებითი) მქონე წინადადებებს ; ქულა-2
·         იყენებს ადგილმდებარეობის გამომხატველ მარტივ ენობრივ საშუალებებს ; ქულა-2
·         სათანადოდ იყენებს ნასწავლ ლექსიკურ ერთეულებს.ქულა-2
  • სიტყვის დავიწყების/არცოდნის შემთხვევაში იყენებს საკომპენსაციო საშუალებებს (მაგ.: მიმიკას, ჟესტიკულაციას, პერიფრაზირებას /აღწერს ნაგულისხმევ საგანს, ან მიუთითებს რაში გამოიყენება იგი დასხვა) ; ქულა-2


0-15




მიღებული შედეგების ანალიზი ------- XI -კლასში სულ 12 მოსწავლეა. აქედან შემაჯამებელ დავალებაში  ორმა  მოსწავლემ დაიმსახურა 10 ქულა, სამმა მოსწავლემ დაიმსახურა 9 ქულა, ხუთმა მოსწავლემ –  8 ქულა,  ორმა-7 ქულა.
დასკვნა
-იღებული შედეგების საფუძველზე შემიძლია დავასკვნა, რომ კლასში შემაჯამებელი დავალება ყველა მოსწავლეს აქვს დაძლეულია.
-------------------
რეკომენდაცია - რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის
·         --------------იმ  საკითხებში რომელშიც მოსწავლეებმა გიორგი გურეშიძემ,ცოტნე ჯიქიძემ,ბარბაქაძე თინამ  დაუშვეს შეცდომები, კიდევ ერთხელ მათთან ერთად განვიხილავ მათ ,კონკრეტულად ვამუშავებ ადგილმდებარეობის გამომხატველ მარტივ ენობრივ საშუალებებ გამოყენებაზე,ნასწავლლექსიკურ ერთეულებს გამოყენებაზე და სიტყვის დავიწყების/არცოდნის შემთხვევაში  თუ როგორ გამოიყენონ  საკომპენსაციო საშუალებებ (მაგ.: მიმიკა,ჟესტიკულაცია, პერიფრაზირება და  ამის შემდეგ მივცემ მსგავსი ტიპის სამუშაოს შესასრულებლად და კიდევ ერთხელ დავაკვირდები მიღწეულ შედეგს.-
                                      





შემაჯამებელი  დავალება რუსული


     დავალების ტიპი : ზეპირი .
     კლასი-X -
     ჩატარების დრო : 23.12.2017
    მოსწავლეებისათვის გაცნობის თარიღი : 15.12.2017
    მოსწავლის ცოდნა და უნარები, რომელთა შემოწმება/შეფასებასაც ისახავს მიზნად შემაჯამებელი დავალება :
უცხ.ს.VI.13. მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობა მიიღოს ინტერაქციაში მისთვის ნაცნობ თემატიკაზე.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           მოუმზადებლად ახერხებს ინფორმაციის გაცვლას მისთვის კარგად ნაცნობ თემატიკაზე;
·           ამა თუ იმ საკამათო საკითხთან დაკავშირებით მომზადების გარეშე გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას, პოზიციას და განმარტავს მას (რა მოწონს/არ მოსწონს, რატომ);
·           აკეთებს სხვადასხვა ტიპის არჩევანს და განმარტავს მას (მაგ., რომელი პერსონაჟი მოსწონს უფრო მეტად და რატომ, რომელ თვალსაზრისს ემხრობა და რატომ და სხვა);
·            სპონტანურად რეაგირებს თანამოსაუბრის რეპლიკებზე - აზუსტებს ინფორმაციას, აკეთებს კომენტარს;
·            გამოხატავს საკუთარ ემოციებს, განწყობილებას;
·            აფასებს მოვლენებს, ფაქტებს, ქცევებს საკუთარი პოზიციიდან;

უცხ.ს.VI.17. მოსწავლე ფლობს და მეტყველებისას იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           საკომუნიკაციო სიტუაციის შესაბამისად იყენებს ნასწავლ ენობრივ კონსტრუქციებს, კლიშეებს, გამოთქმებს, ფორმულებს;
·           იყენებს ნასწავლ ლექსიკას;
·           თხრობისას ცდილობს მართებულად გამოიყენოს ზმნის ნასწავლი ფორმები წარსული, ახლანდელი და მომავალი დროის გამოსახატად;
·           მართებულად იყენებს პოზიციის/დამოკიდებულების გამომხატველ სიტყვებსა და ენობრივ ფორმულებს;
·           ამბის გადმოცემისას სწორად იყენებს მოვლენათა თანმიმდევრობის გამომხატველ სიტყვებს (მაგ., ჯერ, შემდეგ, ბოლოს).
         უცხ.ს.VI.18. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიებს სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           წინასწარ ამზადებს საჭირო რესურსს, თავს უყრის მოდელებს, გამოთქმებს, კლიშეებს, საკვანძო სიტყვებს;
·           სიტყვის დავიწყების/არცოდნის შემთხვევაში იყენებს საკომპენსაციო საშუალებებს (მაგ., მიმიკა, ჟესტიკულაცია, პერიფრაზირება/აღწერს ნაგულისხმე საგანს ან მიუთითებს, რაში გამოიყენება და სხვა);


დავალება № (1 -6) ფასდება-2 ქულით            დავალება№1 ფასდება -3 ქულით
       ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა  -    15 ( 15-14=10, 13–12=9, 11–10=8, 9–8=7, 7–6=6, 5–4=5, 3–2=4,)
       რეფლექსია:/ შედეგი მიღწეულია, თუ მოსწავლემ დააგროვა 5 და მეტი ქულა.

კრიტერიუმების ბადე მოცემული შემაჯამებელი წერითი დავალებისათვის
ქულების განაწილება



·           პასუხობს ნასწავლი ტექსტის შინაარსის გარშემო დასმულ კითხვებს;(Здоровый образ жизни).ქულა-3
·           გეგმის მიხედვით ჰყვება მოსმენილი/წაკითხული ტექსტის მოკლე შინაარსს. ქულა-2
·         ინტერაქციისას შეარჩევს საკომუნიკაციო სიტუაციის შესატყვის მიმართვის ფორმებს, გამოთქმებს, კლიშეებს, ენობრივ კონსტრუქციებს ; ქულა-2

·         სათანადოდ იყენებს სხვადასხვა შინაარსის(თხრობითი, კითხვითი, ბრძანებითი) მქონე წინადადებებს ; ქულა-2
·         იყენებს ადგილმდებარეობის გამომხატველ მარტივ ენობრივ საშუალებებს ; ქულა-2
·         სათანადოდ იყენებს ნასწავლ ლექსიკურ ერთეულებს.(слова связанные с спортом).ქულა-2
  • სიტყვის დავიწყების/არცოდნის შემთხვევაში იყენებს საკომპენსაციო საშუალებებს (მაგ.: მიმიკას, ჟესტიკულაციას, პერიფრაზირებას /აღწერს ნაგულისხმევ საგანს, ან მიუთითებს რაში გამოიყენება იგი დასხვა) ; ქულა-2


0-15




                  მოსწავლეთა შეფასება
                                                                                                                                      
                                               
შედეგების ანალიზი  

მიღებული შედეგების ანალიზი ------- X -კლასში სულ 10 მოსწავლეა. აქედან შემაჯამებელ დავალებაში  ოთხმა მოსწავლემ დაიმსახურა 10 ქულა, ოთხმა    მოსწავლემ დაიმსახურა 9 ქულა, ორმამოსწავლემ –  8 ქულა,  
დასკვნა
-იღებული შედეგების საფუძველზე შემიძლია დავასკვნა, რომ კლასში შემაჯამებელი დავალება ყველა მოსწავლეს აქვს დაძლეულია.
-------------------
რეკომენდაცია - რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის
·         --------------იმ  საკითხებში რომელშიც მოსწავლეებმა მაჭარაშვილმა გიორგიმ , ირაკლი მდინარაძემდაუშვეს შეცდომები, კიდევ ერთხელ მათთან ერთად განვიხილავ მათ ,კონკრეტულად ვამუშავებ ადგილმდებარეობის გამომხატველ მარტივ ენობრივ საშუალებებ გამოყენებაზე,ნასწავლლექსიკურ ერთეულებს გამოყენებაზე და სიტყვის დავიწყების/არცოდნის შემთხვევაში  თუ როგორ გამოიყენონ  საკომპენსაციო საშუალებებ (მაგ.: მიმიკა,ჟესტიკულაცია, პერიფრაზირება და  ამის შემდეგ მივცემ მსგავსი ტიპის სამუშაოს შესასრულებლად და კიდევ ერთხელ დავაკვირდები მიღწეულ შედეგს.-









      




შემაჯამებელი  დავალება რუსული


     დავალების ტიპი : ტესტი
     კლასი-X -
     ჩატარების დრო :22.10.2017
    მოსწავლეებისათვის გაცნობის თარიღი : 15.10.2017
    მოსწავლის ცოდნა და უნარები, რომელთა შემოწმება/შეფასებასაც ისახავს მიზნად შემაჯამებელი დავალება :
უცხ.ს.IV.9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული მახასიათებლების მიხედვით, ამოიცნოს ენობრივი ფორმები და მათი ფუნქცია შინაარსიან კონტექსტში.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           ამოიცნობს აუცილებლობის, რჩევის, აკრძალვის გამომხატველ ენობრივ კონსტრუქციებს;
·           ამოიცნობს მოქმედებათა ინტენსივობის (სიხშირის) გამომხატველ ენობრივ საშუალებებს (მაგ., ზმნიზედა, ზმნის კილო, მყარ შესიტყვება);
·           ამოიცნობს მიმართულების, გეზის, ადგილმდებარეობის, დისტანციის, პოზიციის გამომხატველ ენობრივ კონსტრუქციებს, ფორმულებს, სიტყვებს;
·           ამოიცნობს შედარების (მსგავსების, განსხვავების, თანფარდობის, აღმატებულების და სხვა) გამომხატველ ენობრივ საშულებებს;
·           ამოიცნობს თანადროულობისა და თანამიმდევრობის (მაგ., წინსწრება, მერმინდელობა) გამომხატველ ენობრივ კონსტრუქციებს;
·           ამოიცნობს ნება-სურვილის, რჩევა-დარიგების (აკრძალვა, აუცილებლობა, ნების დართვა, რჩევის მიცემა) გამომხატველ ენობრივ კონსტრუქციებს;
·           ამოიცნობს ლოგიკური კავშირების (მიზეზ, შედეგ, მიზან, ოპოზიცია) გამომხატველ მარტივ ენობრივ სტრუქტურებს;
·           ამოიცნობს აზრობრივი გადაბმის ენობრივ საშუალებებს (მაგ., ანაფორულ ნაცვალსახელებს, ზმნიზედებს, არტიკლებს, სიტყვის ლექსიკურ და სემანტიკურ განმეორებებს, სინონიმურ და ანტონიმურ ჩანაცვლებებს, ზმნა-შემასმენლის დრო-კილოთა ფორმებს და სხვა).


დავალება № 1  ფასდება-6 ქულით   დავალება № 2  ფასდება-4 ქულით    
            ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა  -    10 ( 10---=10, 9--–=9, 8----=8,7----=7,6----=6,5-----=5,)       რეფლექსია:/ შედეგი მიღწეულია, თუ მოსწავლემ დააგროვა 5 და მეტი ქულა.

კრიტერიუმების ბადე მოცემული შემაჯამებელი წერითი დავალებისათვის
ქულების განაწილება


·           ამოიცნობს მიმართულების, გეზის, ადგილმდებარეობის, დისტანციის, პოზიციის გამომხატველ ენობრივ კონსტრუქციებს, ფორმულებს, სიტყვებს;-0.5 ქულა (12 )
·           ამოიცნობს აზრობრივი გადაბმის ენობრივ საშუალებებს (მაგ., ანაფორულ ნაცვალსახელებს,სიტყვის ლექსიკურ და სემანტიკურ განმეორებებს, სინონიმურ და ანტონიმურ ჩანაცვლებებს, ზმნა-შემასმენლის დრო-კილოთა ფორმებს და სხვა).-0.5 ქულა (8 წინადადება)

0-10


 შედეგების ანალიზი  

მიღებული შედეგების ანალიზი ------- X -კლასში სულ 10 მოსწავლეა. აქედან შემაჯამებელ დავალებაში  ხუთმა მოსწავლემ დაიმსახურა 10 ქულა, ორმა  მოსწავლემ დაიმსახურა 9 ქულა, სამმა მოსწავლემ –  8 ქულა, 
დასკვნა-იღებული შედეგების საფუძველზე შემიძლია დავასკვნა, რომ კლასში შემაჯამებელი დავალება ყველა მოსწავლეს აქვს დაძლეულია.
რეკომენდაცია - რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის--------------იმ  საკითხებში რომელშიც მოსწავლეებმა გიორგი მაჭარაშვილმა,ირაკლი მდინარაძემ და ფიქრიამ დაუშვეს შეცდომები, კიდევ ერთხელ მათთან ერთად განვიხილავ მათ ,ვამუშავებ როგორც გაკვეთილზე ასევე ინდივიდუალურად, მივცემ მსგავსი ტიპის სამუშაოს შესასრულებლად და კიდევ ერთხელ დავაკვირდები მიღწეულ შედეგს.-

პედაგოგი:მ.კაპანაძე
















შემაჯამებელი  დავალება რუსული
     დავალების ტიპი : ტესტი
     კლასი-IX -
     ჩატარების დრო : 24.12.2017
    მოსწავლეებისათვის გაცნობის თარიღი : 17.12,17
    მოსწავლის ცოდნა და უნარები, რომელთა შემოწმება/შეფასებასაც ისახავს მიზნად შემაჯამებელი დავალება :
უცხ.ს.IV.9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული მახასიათებლების მიხედვით, ამოიცნოს ენობრივი ფორმები და მათი ფუნქცია შინაარსიან კონტექსტში.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           ამოიცნობს შედარების (მსგავსების, განსხვავების, თანფარდობის, აღმატებულების და სხვა) გამომხატველ ენობრივ საშულებებს;
·           ამოიცნობს თანადროულობისა და თანამიმდევრობის (მაგ., წინსწრება, მერმინდელობა) გამომხატველ ენობრივ კონსტრუქციებს;
·           ამოიცნობს ლოგიკური კავშირების (მიზეზ, შედეგ, მიზან, ოპოზიცია) გამომხატველ მარტივ ენობრივ სტრუქტურებს;
·           ამოიცნობს აზრობრივი გადაბმის ენობრივ საშუალებებს (მაგ., ანაფორულ ნაცვალსახელებს, ზმნიზედებს, არტიკლებს, სიტყვის ლექსიკურ და სემანტიკურ განმეორებებს, სინონიმურ და ანტონიმურ ჩანაცვლებებს, ზმნა-შემასმენლის დრო-კილოთა ფორმებს და სხვა).
დავალება № 1  ფასდება-10 ქულით, დავალება№2 ფასდება -9 ქულით, დავალება№3 ფასდება -8 ქულით
       ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა  -    27 ( 27-25=10, 24–22=9, 21–19=8, 18–16=7, 15–12=6, 11–9=5)        რეფლექსია:/ შედეგი მიღწეულია, თუ მოსწავლემ დააგროვა 11 და მეტი ქულა.

კრიტერიუმების ბადე მოცემული შემაჯამებელი წერითი დავალებისათვის
ქულების განაწილება


·           ამოიცნობს აზრობრივი გადაბმის ენობრივ საშუალებებს (მაგ., ანაფორულ ნაცვალსახელებს, ზმნიზედებს,სიტყვის ლექსიკურ და სემანტიკურ განმეორებებს, ზმნა-შემასმენლის დრო-კილოთა ფორმებს და სხვა).1 ქულა (17 წინადადება )
სვამს ცალკეულ არსებით სახელებს მითითებულ ბრუნვაში-0.25 ქულა ( 10 წინადადება)
0-27












შედეგების ანალიზი  
                            
მიღებული შედეგების ანალიზი ------- IX -კლასში სულ 11 მოსწავლეა. აქედან შემაჯამებელ დავალებაში  ექვსმა მოსწავლემ დაიმსახურა 10 ქულა, სამმა   მოსწავლემ დაიმსახურა 9 ქულა,  ორმა დაიმსახურა-8ქულა.
დასკვნა-იღებული შედეგების საფუძველზე შემიძლია დავასკვნა, რომ კლასში შემაჯამებელი დავალება ყველა მოსწავლეს აქვს დაძლეულია.
რეკომენდაცია - რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის--------იქედანგამომდინარე რომ უმეტესობამ დაუშვა შეცდომები და მათ გაუჭირდათ არსებითი სახელის ბრუნვა,ამიტომაც,მათ ხელახლა ავუხსნი მასალას,ვამუშავებ როგორც ჯგუფში ასევე დამოუკიდებლად,მივცემ ინდივიდუალურ სამუშაოებს და ხელახლა დავაკვირდები მიღწეულ შედეგს






შემაჯამებელი  დავალება რუსული
     დავალების ტიპი : ტესტი
     კლასი-IX -
     ჩატარების დრო : 29.10.2017
    მოსწავლეებისათვის გაცნობის თარიღი : 20.10.2017
    მოსწავლის ცოდნა და უნარები, რომელთა შემოწმება/შეფასებასაც ისახავს მიზნად შემაჯამებელი დავალება :
უცხ.ს.IV.5. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს მრავალსაფეხურიანი ინსტრუქცია
 (მაგ., კომპლექსური დავალების ინსტრუქცია, რჩევა-დარიგება, თამაშის
 წესები, რეკომენდაციები და სხვა).

 შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           ამოიცნობს ადრესატს;
·           ამოიცნობს შესასრულებელ ქმედებებს;
·           ამოიცნობს ქმედებათა შესრულების თანამიმდევრობას.
დავალება № 1  ფასდება-14 ქულით, დავალება№2 ფასდება -5 ქულით, დავალება№3 ფასდება -6 ქულით
       ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა  -    25 ( 25-214=10, 23–22=9, 21–20=8, 19–18=7, 17–16=6, 15–14=5)
       რეფლექსია:/ შედეგი მიღწეულია, თუ მოსწავლემ დააგროვა 14 და მეტი ქულა.

კრიტერიუმების ბადე მოცემული შემაჯამებელი წერითი დავალებისათვის
ქულების განაწილება


·           ამოიცნობს შესასრულებელ ქმედებებს;-1 ქულა (14 წინადადება )
·           ამოიცნობს ქმედებათა შესრულების თანამიმდევრობას.-1 ქულა (11 წინადადება )

0-25




                                                                                                                                                       




შედეგების ანალიზი  
                            
მიღებული შედეგების ანალიზი ------- IX -კლასში სულ 11 მოსწავლეა. აქედან შემაჯამებელ დავალებაში  ექვსმა მოსწავლემ დაიმსახურა 10 ქულა, სამმა   მოსწავლემ დაიმსახურა 9 ქულა,  ორმა დაიმსახურა-8ქულა.
დასკვნა-იღებული შედეგების საფუძველზე შემიძლია დავასკვნა, რომ კლასში შემაჯამებელი დავალება ყველა მოსწავლეს აქვს დაძლეულია.
რეკომენდაცია - რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის--------------იმ  საკითხებში რომელშიც მოსწავლეებმა ლიკა ჯიქიძემდა თაკო კვეტენაძემ დაუშვეს შეცდომები,კიდევ ერთხელ მათთან ერთად განვიხილავ მათ,ვამუშავებ როგორც ჯგუფში ასევე ინდივიდუალურად,მივცემ მსგავს სამუშაოებს და კიდევ ერთხელ დავაკვირდები მიღწეულ შედეგს.-




პედაგოგის ხელმოწერა: მ.კაპანაძე



შემაჯამებელი  დავალება რუსული
     დავალების ტიპი : ტესტი
     კლასი-VIII -
     ჩატარების დრო : 25.12.2017
    მოსწავლეებისათვის გაცნობის თარიღი : 17.12.2017
    მოსწავლის ცოდნა და უნარები, რომელთა შემოწმება/შეფასებასაც ისახავს მიზნად შემაჯამებელი დავალება :
უცხ.ს.IV.9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული მახასიათებლების მიხედვით, ამოიცნოს ენობრივი ფორმები და მათი ფუნქცია შინაარსიან კონტექსტში.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·            
·           ამოიცნობს მოქმედებათა ინტენსივობის (სიხშირის) გამომხატველ ენობრივ საშუალებებს (მაგ., ზმნიზედა, ზმნის კილო, მყარ შესიტყვება);
·           ამოიცნობს ემოციების (მაგ., მწუხარების, შვების, უკმაყოფილების, კმაყოფილების, ხალისი და სხვათა) გამომხატველ ენობრივ საშუალებებს;
·           ამოიცნობს მიმართულების, გეზის, ადგილმდებარეობის, დისტანციის, პოზიციის გამომხატველ ენობრივ კონსტრუქციებს, ფორმულებს, სიტყვებს;
·           ამოიცნობს შედარების (მსგავსების, განსხვავების, თანფარდობის, აღმატებულების და სხვა) გამომხატველ ენობრივ საშულებებს;
·           ამოიცნობს თანადროულობისა და თანამიმდევრობის (მაგ., წინსწრება, მერმინდელობა) გამომხატველ ენობრივ კონსტრუქციებს;
·           ამოიცნობს აზრობრივი გადაბმის ენობრივ საშუალებებს (მაგ., ანაფორულ ნაცვალსახელებს, ზმნიზედებს, არტიკლებს, სიტყვის ლექსიკურ და სემანტიკურ განმეორებებს, სინონიმურ და ანტონიმურ ჩანაცვლებებს, ზმნა-შემასმენლის დრო-კილოთა ფორმებს და სხვა).

დავალება № (1 -6) ფასდება-2 ქულით            დავალება№1 ფასდება -3 ქულით
       ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა  -    25 (25-24=10,23- 22  =9,21-20=8,19-18=7,17-16=6,15-14=5 )
 რეფლექსია:/ შედეგი მიღწეულია, თუ მოსწავლემ დააგროვა 5 და მეტი ქულა.

კრიტერიუმების ბადე მოცემული შემაჯამებელი წერითი დავალებისათვის
ქულების განაწილება


·           ამოიცნობს აზრობრივი გადაბმის ენობრივ საშუალებებს (მაგ., ანაფორულ ნაცვალსახელებს, ზმნიზედებს,  სიტყვის ლექსიკურ და სემანტიკურ განმეორებებს, სინონიმურ და ანტონიმურ ჩანაცვლებებს, ზმნა-შემასმენლის დრო-კილოთა ფორმებს და სხვა).-1 ქულა (25 წინადადება )

0-25



                                                                                       

                                                               






                                                                                               


  


შედეგების ანალიზი  


მიღებული შედეგების ანალიზი ---VIII -კლასში სულ 11 მოსწავლეა. აქედან შემაჯამებელ დავალებაში  სამმა მოსწავლემ დაიმსახურა 10 ქულა, სამმა   მოსწავლემ დაიმსახურა 9 ქულა,სამმა მოსწავლემ –  8 ქულა,ორმა-7 ქულა
დასკვნა--იღებული შედეგების საფუძველზე შემიძლია დავასკვნა, რომ კლასში შემაჯამებელი დავალება ყველა მოსწავლეს აქვს დაძლეულია.
რეკომენდაცია - რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის--------------იმ  საკითხებში რომელშიც მოსწავლეებმა გორგაძე თამაზიმ და მშვილდაძე თამაზიმ დაუშვეს შეცდომები, კიდევ ერთხელ მათთან ერთად განვიხილავ მათ,კონკრეტულად ვამუშავებ ზმნის დროებზე,კიდევ ერთხელ ავუხსნი ზმნის დროებს და მათ გამოყენებას და  ამის შემდეგ მივცემ მსგავსი ტიპის სამუშაოს შესასრულებლად და კიდევ ერთხელ დავაკვირდები მიღწეულ შედეგს.-





















შემაჯამებელი  დავალება რუსული

დავალების ტიპი : ზეპირი .
კლასი-V ბ
ჩატარების დრო : 02,10,2017
მოსწავლეებისათვის გაცნობის თარიღი : 26,09,2017
მოსწავლის ცოდნა და უნარები, რომელთა შემოწმება/შეფასებასაც ისახავს მიზნად შემაჯამებელი დავალება :
უცხ.დ.I.3. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ილუსტრირებული აღწერითი/ნარატიული ხასიათის ტექსტების გაგება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           ამოიცნობს პერსონაჟს, ცხოველს, საგანს და აკავშირებს მას შესაბამის ნახატთან/ ჟესტიკულაციით განასახიერებს/ ხატავს/ მიუთითებს რეალურ საგანზე;
·           ამოიცნობს პერსონაჟს, ცხოველს, საგანს აღწერილი ნიშან-თვისებების მიხედვით (მაგ., წითელი, მრგვალი, დიდი, პატარა) და მიუთითებს/აფერადებს/შემოხაზავს მას;
·           ამოიცნობს კონკრეტულ მოქმედებებს და განასახიერებს, ან მიუთითებს მათ სურათზე (თამაშობს, ხატავს, დახტის და სხვა).

მოსმენის სტრატეგიები                                                                                         
უცხ.დ.I.4. მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           ცდილობს უცნობი სიტყვების, გამოთქმების დამოუკიდებლად ამოცნობას ნაცნობ ვერბალურ თუ არავერბალურ ელემენტებზე დაყრდნობით (ჟესტიკულაცია, სხვადასხვა ტიპის ხმაური, ინტონაცია, ილუსტრაცია).






კრიტერიუმების ბადე მოცემული შემაჯამებელი წერითი დავალებისათვის
ქულების განაწილება



           მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ილუსტრირებული აღწერითი/ნარატიული ხასიათის ტექსტების გაგება.-5 ქულა
·           შეუძლია ამოიცნოს პერსონაჟი, ცხოველ, საგან და დააკავშიროს ის შესაბამის ნახატთან/-5 ქულა
·           ამოიცნობს პერსონაჟს, ცხოველს, საგანს აღწერილი ნიშან-თვისებების მიხედვით (მაგ., წითელი, მრგვალი, დიდი, პატარა) და მიუთითებს/აფერადებს/შემოხაზავს მას;-5 ქულა
·           ამოიცნობს კონკრეტულ მოქმედებებს და განასახიერებს, ან მიუთითებს მათ სურათზე (თამაშობს, ხატავს, დახტის და სხვა).-5 ქულა


0-20




დავალება № (1 -4) ფასდება-5
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა  -    20( 20-19=10,19-17=9, 16-15=8, 14-13=7,12-11=6,10-9=5,8-7=4 )
რეფლექსია:/ შედეგი მიღწეულია, თუ მოსწავლემ დააგროვა 5 და მეტი ქულა.


შედეგების ანალიზი

მიღებული შედეგების ანალიზი ------- V- ა-კლასში სულ 19 მოსწავლეა. აქედან შემაჯამებელ დავალებაში ხუთმა მოსწავლემ დაიმსახურა 10 ქულა, ოთხმა  მოსწავლემ –  9 ქულა დაიმსახურა,ხუთმა 8 და ხუთმა კი 7 ქულა
დასკვნა
--------------------მიღებული შედეგების საფუძველზე შემიძლია დავასკვნა, რომ კლასში შემაჯამებელი დავალება ყველა მოსწავლეს აქვს დაძლეულია.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

რეკომენდაცია - რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის
--------------იმ  საკითხებში რომელშიც მოსწავლეებმა კერძოდ შათირიშვილმა აკაკიმ,ბუცხრიკიძე გიორგიმ,დათო აბულაძემ,ლუკა დეკანოიძემ და გიორგი ლილუაშვილმა დაუშვეს შეცდომები,მათთან ერთად ისევ  განვიხილავ მმოცემულ საკითხს ,ვამუშავებ უმეტესად სიტყვის ავიწყების/არცოდნის შემთხვევაში  საკომპენსაციო საშუალებებგამოყენებაზე(მაგ.: მიმიკას, ჟესტიკულაციას, პერიფრაზირებ ) და  ამის შემდეგ კიდევ ერთხელ დავაკვირდები მიღწეულ შედეგს.-------------------------------------------------------------------




შემაჯამებელი  დავალება რუსული
დავალების ტიპი : ტესტი.
კლასი-V
ჩატარების დრო : 13.12.2017
მოსწავლეებისათვის გაცნობის თარიღი : 02.12.2017
მოსწავლის ცოდნა და უნარები, რომელთა შემოწმება/შეფასებასაც ისახავს მიზნად შემაჯამებელი დავალება :
უცხ.დ.I.10. მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობის მიღება.
 შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           თითო სიტყვით პასუხობს მარტივ კითხვებს ან რეაგირებს მათზე არავერბალური საშუალებებით (მაგ., ეს ბურთი რა ფერისაა? – წითელი; სად არის მანქანა? –

კრიტერიუმების ბადე მოცემული შემაჯამებელი წერითი დავალებისათვის
ქულების განაწილება



·           თითო სიტყვით პასუხობს მარტივ კითხვებს ან რეაგირებს მათზე არავერბალური საშუალებებით -5 ქულა
·           განასხვავებს პერსონაჟებს-5 ქულა
·           ალაგებს სურათებს თანმიმდევრობით-5 ქულა
·           – მიუთითებს შესაბამის ნახატს-5 ქულა


0-20


დავალება № (1 -4) ფასდება-5 ქულით
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა  -    20( 20-19=10,19-17=9, 16-15=8, 14-13=7,12-11=6,10-9=5,8-7=4 )
რეფლექსია:/ შედეგი მიღწეულია, თუ მოსწავლემ დააგროვა 5 და მეტი ქულა.




შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი ------- V- ა-კლასში სულ 19 მოსწავლეა. აქედან შემაჯამებელ დავალებაში ექვსმა მოსწავლემ დაიმსახურა 10 ქულა, ექვსმა მოსწავლემ –  9 ქულა დაიმსახურა.ოთხმა დაიმსახურა 8 ქულა და 3მა 7 ქულა
დასკვნა
--------------------მიღებული შედეგების საფუძველზე შემიძლია დავასკვნა, რომ კლასში შემაჯამებელი დავალება ყველა მოსწავლეს აქვს დაძლეულია.
რეკომენდაცია - რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის
--------------იმ  საკითხებში რომელშიც მოსწავლეებმა კერძოდ აკაკი შათირიშვილმა,დათო აბულაძემ და ლუკა დეკანოიძემ დაუშვეს შეცდომები,მათთან ერთად ისევ  განვიხილავ მმოცემულ საკითხს ,ვამუშავებ კითხვებზე პასუხის სწორად გაცემაზე და  ამის შემდეგ კიდევ ერთხელ დავაკვირდები მიღწეულ შედეგს.

პედაგოგის ხელისმოწერა: მ.კაპანაძე

შემაჯამებელი  დავალება რუსული
დავალების ტიპი : ტესტი .
კლასი-6-ა
ჩატარების დრო : 22.10.2017
მოსწავლეებისათვის გაცნობის თარიღი : 15.10.2017
მოსწავლის ცოდნა და უნარები, რომელთა შემოწმება/შეფასებასაც ისახავს მიზნად შემაჯამებელი დავალება :
უცხ.დ.VI.13. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის სტრუქტურის დაცვა, გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათი გამოყენება.შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           იყენებს ადგილმდებარეობის გამომხატველ მარტივ ენობრივ საშუალებებს (მაგ., წინდებულს, ზმნიზედას);
·           იცავს ელემენტარულ სინტაქსურ მიმართებებს წინადადების წევრებს შორის (მაგ., ათანხმებს არსებით და ზედსართავ სახელებს რიცხვში/სქესში; ათანხმებს ზმნას არსებით სახელთან პირსა და რიცხვში);
·           შეარჩევს ზმნის სათანადო ფორმებს მითითებების მიცემისას;
·           იცავს სიტყვათა რიგს მტკიცებითი, უარყოფითი და კითხვითი შინაარსის შემცველ მარტივ გაუვრცობელ თუ გავრცობილ წინადადებებში;
·           იცავს ორთოგრაფიის წესებს, სწორად იყენებს სასვენ ნიშნებს.
დავალება № 1  ფასდება-8 ქულით,დავალება № (2-3)  ფასდება-7 ქულით,
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა  -    22 ( 22-21=10,20-19=9,18-17=8,16-15=7,14-13=6,12-11=5)
რეფლექსია:/ შედეგი მიღწეულია, თუ მოსწავლემ დააგროვა 5 და მეტი ქულა.

კრიტერიუმების ბადე მოცემული შემაჯამებელი წერითი დავალებისათვის
ქულების განაწილება


·           ათანხმებს არსებით  სახელებს რიცხვში/სქესში;;  ქულა-8
·         შეარჩევს ზმნის სათანადო ფორმებს ;ქულა-7
·         იყენებს ადგილმდებარეობის გამომხატველ მარტივ ენობრივ საშუალებებს; ქულა-3
·         სათანადოდ იყენებს ნაცვალსახელებს სწორ ფორმაში. ქულა-7
0-22




                                               
შედეგების ანალიზი

მიღებული შედეგების ანალიზი ------- VI - ა-კლასში სულ 14 მოსწავლეა. აქედან შემაჯამებელ დავალებაში ცხრა  მოსწავლემ დაიმსახურა 10 ქულა,ორმა მოსწავლემ –  9 ქულა.-სამმა   დაიმსახურა 8 ქულა,--
დასკვნა  --მიღებული შედეგების საფუძველზე შემიძლია დავასკვნა, რომ კლასში შემაჯამებელი დავალება ყველა მოსწავლეს აქვს დაძლეულია.
რეკომენდაცია - რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის--------------იმ  საკითხებში რომელშიც მოსწავლეებმა კერძოდ მერაბი კაპანაძემ,თედო ფუტკარაძემ და საბამ დაუშვეს  შეცდომები მიუხედავად იმისა რომ უნდა ცოდნოდათ მოცემული საკითხი,მათთან ერთად ისევ  განვიხილავ მმოცემულ საკითხს ,ვამუშავებ ზმნის დროებზე,ნაცვალსახელების ბრუნვაზე,მივცემ ინდივიდუალურ სამუშაოებს  ამის შემდეგ კიდევ ერთხელ დავაკვირდები მიღწეულ შედეგს.-

            პედაგოგის ხელისმოწერა: მ.კაპანაძე

შემაჯამებელი  დავალება რუსული
დავალების ტიპი : ტესტი .
კლასი-6-ა
ჩატარების დრო : 29.11.2017
მოსწავლეებისათვის გაცნობის თარიღი : 20.11.2017
მოსწავლის ცოდნა და უნარები, რომელთა შემოწმება/შეფასებასაც ისახავს მიზნად შემაჯამებელი დავალება :
უცხ.დ.VI.7. მოსწავლეს შეუძლია შემეცნებითი ხასიათის ილუსტრირებული ტექსტების წაკითხვა და გაგება.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           ეძებს და პოულობს, რომელ რუბრიკას, ქვესათაურს უკავშირდება ილუსტრაცია, წარწერა;
·           ამოიცნობს, რომელ რუბრიკაში, ტექსტის რომელ ნაწილში უნდა ეძებოს ესა თუ ის ინფორმაცია; ტექსტში ეძებს და პოულობს კონკრეტულ ინფორმაციას;
·           ამოიცნობს ტექსტის სხვადასხვა მონაკვეთს შორის არსებულ ლოგიკურ კავშირს;
·           ექსპლიციტურ ინფორმაციაზე დაყრდნობით გამოაქვს დასკვნა.
დავალება № 1  ფასდება-12 ქულით,დავალება № 2  ფასდება-10ქულით,
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა  -    22 ( 22-21=10,20-19=9,18-17=8,16-15=7,14-13=6,12-11=5)
რეფლექსია:/ შედეგი მიღწეულია, თუ მოსწავლემ დააგროვა 11 და მეტი ქულა.

კრიტერიუმების ბადე მოცემული შემაჯამებელი წერითი დავალებისათვის
ქულების განაწილება


·           ამოიცნობს ტექსტის სხვადასხვა მონაკვეთს შორის არსებულ ლოგიკურ კავშირს;განასხვავებს ჭეშმარიტ და მცდარ ინფორმაციას ერთმანეთისგან; 2 ქულა ( 6 წინადადება)
·         ტექსტში ეძებს და პოულობს კონკრეტულ ინფორმაციას;;ქულა-2 (5 წინადადება)
0-22




                                                

შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი ------- VI - ა-კლასში სულ 14 მოსწავლეა. აქედან შემაჯამებელ დავალებაში რვა  მოსწავლემ დაიმსახურა 10 ქულა,სამმა მოსწავლემ –  9 ქულა.-ერთმა დაიმსახურა 8 ქულა,--ორმაა - დაიმსახურა 7 ქულა.
დასკვნა  --მიღებული შედეგების საფუძველზე შემიძლია დავასკვნა, რომ კლასში შემაჯამებელი დავალება ყველა მოსწავლეს აქვს დაძლეულია.
რეკომენდაცია - რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის--------------იმ  საკითხებში რომელშიც მოსწავლეებმა კერძოდ მარი კაპანაძემ და თედო ფუტკარაძემ დაუშვეს  შეცდომები მიუხედავად იმისა რომ უნდა ცოდნოდათ მოცემული საკითხი,მათთან ერთად ისევ  განვიხილავ მმოცემულ საკითხს,ხელახლა ავუხსნი მათთვის ბუნდოვან საკითხებს,კონკრეთულად თუ არზე გაამახვილონ ყურადღება და როგორ უნდა იპოვონ ლოგიკური კავშირი ტექსტის სხვადასხვა მონაკვეთს შორის.მივცემ მსგავს სამუშაოებს,  ამის შემდეგ კიდევ ერთხელ დავაკვირდები მიღწეულ შედეგს.-

            პედაგოგის ხელისმოწერა: მ.კაპანაძე




შემაჯამებელი  დავალება რუსული
     დავალების ტიპი : ტესტი
     კლასი-VIII -
     ჩატარების დრო : 17.11.2017
    მოსწავლეებისათვის გაცნობის თარიღი : 10.11.2017
    მოსწავლის ცოდნა და უნარები, რომელთა შემოწმება/შეფასებასაც ისახავს მიზნად შემაჯამებელი დავალება :
უცხ.ს.IV.14. მოსწავლეს შეუძლია წერისას ტექსტის სტრუქტურის დაცვა, ფლობს და ცდილობს გამოიყენოს საბაზისო ენობრივი უნარ-ჩვევები.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           იყენებს ნება-სურვილის, რჩევა-დარიგების გამომხატველ ენობრივ კონსტრუქციებს, ფორმულებს;
·           თავისუფლად იყენებს ზმნის ფორმებს ახლანდელი, მომავალი, წარსული დროის გამოსახატად;
·           იყენებს მარტივ ენობრივ სტრუქტურებს ლოგიკური კავშირების (მიზეზ, შედეგ, მიზან, ოპოზიცია, პირობითობა) გამოსახატად;
·           საკომუნიკაციო სიტუაციის/მიზნის შესაბამისად იყენებს ნასწავლ ენობრივ კონსტრუქციებს, კლიშეებს, ფორმულებს;
·           იყენებს ემოციების, დამოკიდებულების, შთაბეჭდილების გამომხატველ ხშირად ხმარებულ ენობრივ საშუალებებს (ლექსიკურ ერთეულებ, მყარ შესიტყვებებ, კლიშეებ, ენობრივ კონსტრუქციებ);
·           იყენებს მარტივ სტრუქტურებს მოქმედებათა თანადროულობისა და თანამიმდევრულობის (წინარე/მერმინდელი მოქმედებების) გამოსახატად;
·           პიროვნების, საგნის, მოვლენის დახასიათებისას ირჩევს შესაფერის ენობრივ საშუალებებს (მაგ., განსაზღვრებებ, შედარებებ);
·           ტექსტის შედგენისას იცავს აზრობრივი გადაბმის მარტივ ენობრივ-გრამატიკულ საშუალებებს, სათანადო კონტექსტში სწორად ჩაანაცვლებს სახელებს ნაცვალსახელებითა და მარტივი ზმნიზედებით;
·           აღწერა-დახასიათებისას იყენებს სხვადასხვა ტიპის შედარებას;
·           იცავს პუნქტუაციისა (რთულ წინადადებაში, დიალოგის გადმოცემისას) და მართლწერის ნორმებს.

დავალება № (1 -6) ფასდება-2 ქულით            დავალება№1 ფასდება -3 ქულით
       ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა  -    10 ( 10-10=10,9-9=9,8-8=8,7-7=7,6-6=6,5-5=5,4-4=4     
 რეფლექსია:/ შედეგი მიღწეულია, თუ მოსწავლემ დააგროვა 5 და მეტი ქულა.

კრიტერიუმების ბადე მოცემული შემაჯამებელი წერითი დავალებისათვის
ქულების განაწილება


·           თავისუფლად იყენებს ზმნის ფორმებს ახლანდელი, მომავალი, წარსული დროის გამოსახატად;-1 ქულა ( 10 წინადადება )
0-10


     
                                                                                      
                                                               

                                                              შედეგების ანალიზი  


მიღებული შედეგების ანალიზი ---VIII -კლასში სულ 11 მოსწავლეა. აქედან შემაჯამებელ დავალებაში  სამმა მოსწავლემ დაიმსახურა 10 ქულა, სამმაა მოსწავლემ დაიმსახურა 9 ქულა, ორმა მოსწავლემ –  8 ქულა,სამმა-7 ქულა
დასკვნა--იღებული შედეგების საფუძველზე შემიძლია დავასკვნა, რომ კლასში შემაჯამებელი დავალება ყველა მოსწავლეს აქვს დაძლეულია.
რეკომენდაცია - რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის--------------იმ  საკითხებში რომელშიც მოსწავლეებმა თამაზი მშვილდაძემ,მამუკა მშვილდაძემ და გიგა კობახიძემ დაუშვეს შეცდომები, კიდევ ერთხელ მათთან ერთად განვიხილავ მათ,კონკრეტულად ვამუშავებ ზმნის დროებზე,კიდევ ერთხელ ავუხსნი ზმნის დროებს და მათ გამოყენებას და  ამის შემდეგ მივცემ მსგავსი ტიპის სამუშაოს შესასრულებლად და კიდევ ერთხელ დავაკვირდები მიღწეულ შედეგს.-

No comments:

Post a Comment